Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT. 2 batches?

O-DSMT. 2 batches?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo allemaal

af en toe neem in O-DSMT (40MG poeder onder de tong) het is meer stof dan poeder (bleef ook niks aan de binnenkant van het zakje zitten,zodat het zakje nog volledig transparant blijft.
de smaak is best bitter, wat mij althans de indicatie geeft dat een pure opiaat is.
de werking bij mij is stressloos, zin om dingen te ondernemen, vrolijk voelen.
meerdere O-DSMT bestellingen daar gedaan,en was altijd dezelfde kwaliteit.

zakje was op, dus nieuw besteld, maar deze was totaal anders.
het zakje was al niet transparant meer (door het vervoer van de koerierdienst denk ik.
het poeder zat tussen zeer fijne kristallen en poeder in.
ook zaten er piep kleine brokjes tussen.
de smaak was zuur, wat ik niet gewend ben van een opiaat.
contact met de site (1 van de 2 bekenste, maar ik mag de naam niet noeme door de regels hier)
dus ik vroeg waarom het zo zuur smaakt. antwoord was dat het een nieuwe batch was.
bestel al jaren daar van alles en nog wat, maar dit is de eerste keer dat dit mij opvalt.
iemand die ook die batchswitch van bitter naar zuur heeft meegemaakt?
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
is het effect wel hetzelfde?
sowieso kunnen we hier niks over zeggen, laat het testen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
De smaak van een rc lijkt mij slechts een heel kleine maatstaf voor wat voor een goedje wat het is of zou moeten zijn.
Het enige wat de juiste maatstaf is, is een test zoals wij allemaal wel weten....
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
De smaak van een rc lijkt mij slechts een heel kleine maatstaf voor wat voor een goedje wat het is of zou moeten zijn.
Klik om te vergroten...
Er is maar een smaak van een rc en dat is altijd dezelfde: je voedt mij gif, stop nu.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."