Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInvriezen van poeders

Invriezen van poeders

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ,
Voor een voorraad in te slaan voor 2 tot 5 jaar maximaal.
( Eigen gebruik )

Vriendelijke
Groet
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien komt er een verbod op rc Flubromazepam.
Daarom de vraag voor de poeders in te vriezen.😅

Fijne nog dag
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Handige klungel zei:
Hoi ,
Voor een voorraad in te slaan voor 2 tot 5 jaar maximaal.
( Eigen gebruik )

Vriendelijke
Groet
Klik om te vergroten...
Op zich is vacuum trekken en op een lichtvrije plek bewaren waar de temperatuur normaal is en niet te veel schommelt, ook voldoende om deze stof stabiel te houden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat benzo poeders het beste gwn bewaard kenne worden koel op kamertemperatuur 👍🏻

Het blijft dan zeker wel 3 tot 4 jaar goed en kwa sterkte zal het dan geleidelijk steeds minder worden.
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
gracias of merci voor de info .
Maar ik woon in een warme streek .
Vandaag 39 graden hier .
Misschien toch in de vriezer ermee .
Of een koele omgeving.
gracias
Danke 🌞☀️🌞☀️🤟🤘
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
En vakuum trekken ,😅
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Waarom zou je dat doen?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het uitleggen van mijn grap inderdaad hahaha

Het kan vast maar ik zie het nut er niet zo van in. Grote kans dat het wel een keer vochtig wordt, vriezers zijn niet te vertrouwen en... IJSKOUD
Gewoon koel en droog bewaren, ik stop mijn drugs altijd tussen mijn boeken (en dan vergeet ik vervolgens welke hihi).
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of misschien de poeders in puur alcohol ( 94% ) oplossen.
En daarna voor het gebruik doseren met pipet .😛

En de vriezer ermee in voor 2/ 5 jaar 😗
Handige klungel
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Handige klungel zei:
gracias of merci voor de info .
Maar ik woon in een warme streek .
Vandaag 39 graden hier .
Misschien toch in de vriezer ermee .
Of een koele omgeving.
gracias
Danke 🌞☀️🌞☀️🤟🤘
Klik om te vergroten...
In principe hebben die krengen een prima houdbaarheid buiten de vriezer mits waterdicht, donker, luchtdicht etc. Vriezer werkt ook, nog beter zelfs, je moet ze alleen niet constant in- en uitvriezen. Dus wat je uit de vriezer haalt blijft uit de vriezer.
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
De ban komt er zeker ......maar wanner ??
In heel Europa zeker weten .
Ik heb een voorgevoel dat het er aan komt .
2023 ?
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Danke voor de informatie geneesmiddel.
Flubromazepam zijn echte krengen met een maximale werkingsduur van 30 u
Dus bewaren die krengen ,
voor de rc ban komt .😅
Merci
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Handige klungel zei:
voor de rc ban komt
Klik om te vergroten...
Maarre... welke ban? Is daar al meer concreet over dan?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Handige klungel zei:
De ban komt er zeker ......maar wanner ??
In heel Europa zeker weten .
Ik heb een voorgevoel dat het er aan komt .
2023 ?
Klik om te vergroten...
Storm in een glas water dus, om nu al een voorraad aan te leggen terwijl er nog niets bekend is :)
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Storm in een glas water dus, om nu al een voorraad aan te leggen terwijl er nog niets bekend is :)
Klik om te vergroten...
Dat is juist .

Maar in veel Europese landen zijn er al veel rc verboden .
Belgie 2017 ... Duitsland, zweden Luxemburg en er is veel druk
( weerstand) van het buitenland op Nederland om het zelfde te doen .
Daarom mijn gedacht .
Ik kan er naast zijn .
Nederland is een speciaal land 😀

Groetjes
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi, beste Df .

De buruchte Benzodiazepines heb ik ondertussen afbouwd met daizepam. { 5 januari 2022 tot 31 Juli 2022.
Maar zit nu aan de quetiapine 150 mg voor de slaap .
Sulpride ,Dipiperon is ook afgebouwd en met het blowen ben ik gestopt in 2018 .
Maar heb nog altijd op voorschrift de quetiapine om slaap te vatten ( 150 mg ) is echt een smerig goedje.
Heb nu toch weer Flunitrazepam 1mg en 0,5 Flualprazolam van ellende toch weer genomen.
Heb insomnia en moet om 4 u gaan werken .
Misschien best eens terug naar de huisarts gaan .
De quetiapine is bijna even erg dan die benzo,s .
Insomnia is de hell .
Wou gewoon mijn korte verhaal kwijt ☺️
( Quetiapine en benzo,s hebben geen effect op mij)
Hopelijk kom ik nu in slaap , na 4 dagen Plafonddienst.
Morgen weer lekker werken als kok 👨‍🍳👩‍🍳🔪
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi ,
zou je Flubromazepam POEDERS kunnen invriezen?
Eerst vakuum trekken en daarna de vriezer in .
( Geen pellets )

Ik denk het wel ?

Groetjes
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een goede informatie 💩
Dit is Muziek voor in de vriezer te steken 😄.....
Jemig de pemig
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Handige klungel zei:
Wat een goede informatie 💩
Dit is Muziek voor in de vriezer te steken 😄.....
Jemig de pemig
Klik om te vergroten...
Eens, maar ik snap de vraag wel. Waarom zou je dat doen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."