#1
Hoi ,
Voor een voorraad in te slaan voor 2 tot 5 jaar maximaal.
( Eigen gebruik )
Vriendelijke
Groet
Voor een voorraad in te slaan voor 2 tot 5 jaar maximaal.
( Eigen gebruik )
Vriendelijke
Groet
Op zich is vacuum trekken en op een lichtvrije plek bewaren waar de temperatuur normaal is en niet te veel schommelt, ook voldoende om deze stof stabiel te houden.Hoi ,
Voor een voorraad in te slaan voor 2 tot 5 jaar maximaal.
( Eigen gebruik )
Vriendelijke
Groet
Bedankt voor het uitleggen van mijn grap inderdaad hahahaWaarom zou je dat doen?
In principe hebben die krengen een prima houdbaarheid buiten de vriezer mits waterdicht, donker, luchtdicht etc. Vriezer werkt ook, nog beter zelfs, je moet ze alleen niet constant in- en uitvriezen. Dus wat je uit de vriezer haalt blijft uit de vriezer.gracias of merci voor de info .
Maar ik woon in een warme streek .
Vandaag 39 graden hier .
Misschien toch in de vriezer ermee .
Of een koele omgeving.
gracias
Danke 🌞☀️🌞☀️🤟🤘
Maarre... welke ban? Is daar al meer concreet over dan?voor de rc ban komt
Storm in een glas water dus, om nu al een voorraad aan te leggen terwijl er nog niets bekend isDe ban komt er zeker ......maar wanner ??
In heel Europa zeker weten .
Ik heb een voorgevoel dat het er aan komt .
2023 ?
Dat is juist .Storm in een glas water dus, om nu al een voorraad aan te leggen terwijl er nog niets bekend is![]()
Eens, maar ik snap de vraag wel. Waarom zou je dat doen?Wat een goede informatie 💩
Dit is Muziek voor in de vriezer te steken 😄.....
Jemig de pemig
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."