#1
Ik heb hier toevallig net een topic over geopend. Ik heb al jaren ADD en gebruik sinds 2 jaar Ritalin maar kan m’n stash al een paar dagen niet vinden.
Zou je zeggen “bel je huisarts” maar zij is op vakantie en er mag enkel door haar opiaten uitgeschreven worden en ik zou gewoon nog twee doosjes moeten hebben.
Maar dus MM2 besteld… vandaag (poeder, oraal) ingenomen omdat ik echt moest leren en veel moest doen…
maar jeetje.. wat een ervaring was dat zeg.. ik had kennelijk 2g besteld. Ik denk dat ik nog geen halve gram genomen heb (over 4/5 momenten want het deed gewoon niets..!?). Tot die laatste inname een beetje meer 😵💫
Ik werd ONWIJS moe, dus liep naar boven om even te gaan liggen. Onderweg naar boven was alles in slowmotion en ik zag op de muren álle vlekken en raakte een soort geïntrigeerd door alle details. Toen heb ik zo’n twee uur op m’n bed voor me uit liggen staren.. echt geen idee waar m’n dag gebleven is.. ik begon om 11 uur en heb letterlijk alleen gedoucht.
kennelijk idd een ander effect op AD(H)D-ers..🤷🏻♀️ al snap ik het niet want het is toch gewoon dezelfde werkende stof.. maar ik ben dan ook geen chemicus en als ik m’n ritalin niet snel vind, ook geen prof. drs. in m’n vak, dan kan ik promoveren beter gelijk uitstellen.
Want ik ben echt súper rustig geweest vandaag.. ik begon nergens aan. Geen motivatie te wel gewoon “happy” maar niet actief, alsof er iemand op mn hoofd zat en slapen lukte ook niet. Ook niet echt moeite voor gedaan.
Zou je zeggen “bel je huisarts” maar zij is op vakantie en er mag enkel door haar opiaten uitgeschreven worden en ik zou gewoon nog twee doosjes moeten hebben.
Maar dus MM2 besteld… vandaag (poeder, oraal) ingenomen omdat ik echt moest leren en veel moest doen…
maar jeetje.. wat een ervaring was dat zeg.. ik had kennelijk 2g besteld. Ik denk dat ik nog geen halve gram genomen heb (over 4/5 momenten want het deed gewoon niets..!?). Tot die laatste inname een beetje meer 😵💫
Ik werd ONWIJS moe, dus liep naar boven om even te gaan liggen. Onderweg naar boven was alles in slowmotion en ik zag op de muren álle vlekken en raakte een soort geïntrigeerd door alle details. Toen heb ik zo’n twee uur op m’n bed voor me uit liggen staren.. echt geen idee waar m’n dag gebleven is.. ik begon om 11 uur en heb letterlijk alleen gedoucht.
kennelijk idd een ander effect op AD(H)D-ers..🤷🏻♀️ al snap ik het niet want het is toch gewoon dezelfde werkende stof.. maar ik ben dan ook geen chemicus en als ik m’n ritalin niet snel vind, ook geen prof. drs. in m’n vak, dan kan ik promoveren beter gelijk uitstellen.
Want ik ben echt súper rustig geweest vandaag.. ik begon nergens aan. Geen motivatie te wel gewoon “happy” maar niet actief, alsof er iemand op mn hoofd zat en slapen lukte ook niet. Ook niet echt moeite voor gedaan.