#1
Hallo allemaal,
vandaag om 21:00 heb ik voor de eerste keer 180 mg oraal 3-MMC genomen. Nu, 3 uur later merk ik geen effect. Alleen dat ik niet moe ben terwijl ik dat normaal nu wel zou zijn.
Ik heb om half 6 een lichte maaltijd gegeten (spaghetti) en geen grote portie. Begin dan ook nu wel honger te krijgen 😛
Is het zaak nog af te wachten? Ik neig zelf naar nasaal een dosis te nemen, en de sleutel van het kluisje aan mijn vrouw te geven voor eventuele cravings zodat ik er niet bij kan. Ik sta daar achter.
Slaat het minder goed aan bij mij? Ik heb de afgelopen jaren geen serotonine slurper gebruikt, enkel een maand geleden voor het laatst speed.
Een beetje teleurstellend dit. Niet dat mijn avond verpest is maar ik was erg benieuwd naar wat me te wachten zou staan.
what to do?
vandaag om 21:00 heb ik voor de eerste keer 180 mg oraal 3-MMC genomen. Nu, 3 uur later merk ik geen effect. Alleen dat ik niet moe ben terwijl ik dat normaal nu wel zou zijn.
Ik heb om half 6 een lichte maaltijd gegeten (spaghetti) en geen grote portie. Begin dan ook nu wel honger te krijgen 😛
Is het zaak nog af te wachten? Ik neig zelf naar nasaal een dosis te nemen, en de sleutel van het kluisje aan mijn vrouw te geven voor eventuele cravings zodat ik er niet bij kan. Ik sta daar achter.
Slaat het minder goed aan bij mij? Ik heb de afgelopen jaren geen serotonine slurper gebruikt, enkel een maand geleden voor het laatst speed.
Een beetje teleurstellend dit. Niet dat mijn avond verpest is maar ik was erg benieuwd naar wat me te wachten zou staan.
what to do?