Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 3MMC doet niks. Tips?

Eerste keer 3MMC doet niks. Tips?

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

vandaag om 21:00 heb ik voor de eerste keer 180 mg oraal 3-MMC genomen. Nu, 3 uur later merk ik geen effect. Alleen dat ik niet moe ben terwijl ik dat normaal nu wel zou zijn.

Ik heb om half 6 een lichte maaltijd gegeten (spaghetti) en geen grote portie. Begin dan ook nu wel honger te krijgen 😛

Is het zaak nog af te wachten? Ik neig zelf naar nasaal een dosis te nemen, en de sleutel van het kluisje aan mijn vrouw te geven voor eventuele cravings zodat ik er niet bij kan. Ik sta daar achter.

Slaat het minder goed aan bij mij? Ik heb de afgelopen jaren geen serotonine slurper gebruikt, enkel een maand geleden voor het laatst speed.

Een beetje teleurstellend dit. Niet dat mijn avond verpest is maar ik was erg benieuwd naar wat me te wachten zou staan.

what to do?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatst al twee weegschalen die het niet deden, nu doet de 3mmc het niet.. misschien is het een teken van boven :wink:

Sorry ik heb verder niks nuttigs toe te voegen, geen ervaring met 3mmc en dat hou ik graag zo
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is wel raar. Het effect van 3-MMC is relatief subtiel (coke-achtig met sero-tintjes) maar van 180 mg zou je zonder tolerantie toch echt wel meer moeten merken dan wat wakkerheid. Na drie uur zeker. 3-MMC kan wat later ‘inslaan’ maar dit is wel heel laat, en ik weet niet of je nu nog veel kan verwachten.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik meen vaker gelezen te hebben dat de kwaliteit van 3-MMC die geleverd wordt recent steeds meer achteruit gaat? Is er een mogelijkheid om het te laten testen?

Hoe dan ook, bummer joh. Altijd balen als je je verheugt op een chille ervaring en iets werkt niet fatsoenlijk of maar minimaal.

* Edit: je zou nog wat bij kunnen nemen om te kijken of het het nog wat kan ‘boosten’. Als er dan niks gebeurt, dan lijkt het me dat de kwaliteit niet top is, maar dat is natuurlijk speculatie zonder testen.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt als een hele slechte batch. 180mg is een goede dosis en daar zou je echt wel wat van moeten voelen. Vooral als je geen tolerantie hebt met 3mmc.
Je zou het kunnen proberen om nog een klein lijntje te nemen, maar het klinkt als een slechte batch dus dat vind ik persoonlijk een groot risico. Het kan ook slecht uitpakken want je weet niet wat er wel in zit..
Balen joh!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#6
Best stevige dosis nasaal.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Dit is wel raar. Het effect van 3-MMC is relatief subtiel (coke-achtig met sero-tintjes) maar van 180 mg zou je zonder tolerantie toch echt wel meer moeten merken dan wat wakkerheid. Na drie uur zeker. 3-MMC kan wat later ‘inslaan’ maar dit is wel heel laat, en ik weet niet of je nu nog veel kan verwachten.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik meen vaker gelezen te hebben dat de kwaliteit van 3-MMC die geleverd wordt recent steeds meer achteruit gaat? Is er een mogelijkheid om het te laten testen?

Hoe dan ook, bummer joh. Altijd balen als je je verheugt op een chille ervaring en iets werkt niet fatsoenlijk of maar minimaal.

* Edit: je zou nog wat bij kunnen nemen om te kijken of het het nog wat kan ‘boosten’. Als er dan niks gebeurt, dan lijkt het me dat de kwaliteit niet top is, maar dat is natuurlijk speculatie zonder testen.
Klik om te vergroten...
Jesse Pinkvrouw zei:
Klinkt als een hele slechte batch. 180mg is een goede dosis en daar zou je echt wel wat van moeten voelen. Vooral als je geen tolerantie hebt met 3mmc.
Je zou het kunnen proberen om nog een klein lijntje te nemen, maar het klinkt als een slechte batch dus dat vind ik persoonlijk een groot risico. Het kan ook slecht uitpakken want je weet niet wat er wel in zit..
Balen joh!
Klik om te vergroten...
Mevrouw Pløp zei:
Ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt!
Klik om te vergroten...
ChefCurry zei:
Best stevige dosis nasaal.
Klik om te vergroten...

Er stond een foutje in de OP. Het was 180mg oraal. Na 3 uur niks merken heb ik een capsule los gemaakt en 180mg gesnoven,

binnen 5 minuten kreeg ik een lichte rush van euforie over me heen. Ik werd donders geil en begon op de bank aan mijn vrouw te zitten. Ik weet nu wel dat ze kan squirten 🤓.

ongeveer een kwartier aan elkaar te hebben gezeten gingen we naar boven. Eenmaal
Boven was de rush weg en was ik enkel weer weg wakker. Seks is er niet van gekomen want ik kreeg hem niet omhoog op het moment dat we in bed lagen. Beneden wel.

Ik ging naar beneden om wat aan mezelf te zitten, in de hoop dat ik ook klaarkom, maar er gebeurde weinig. Ik nam een flualprazolam en ben uiteindelijk in bed beland, niet wetende hoe (black out?)

Erg teleurstellende ervaring dus. 180mg oraal is al een stevige dosis voor de eerste keer, en 180mg erna nasaal is dat helemaal.

Vind het maar vreemd. Ik slik verder ook nu al 6 weken geen medicatie en heb ene maand geen drugs gebruikt behalve salvia nvirife werk.

doe ik iets verkeerd?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die ene zei:
Ik heb nog 1 gram en zal deze laten testen
Klik om te vergroten...
Zeker doen, heel bijzonder dit, op 360mg ben ik echt een goede 8u zoet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nog 1 gram en zal deze laten testen
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die ene zei:
Er stond een foutje in de OP. Het was 180mg oraal. Na 3 uur niks merken heb ik een capsule los gemaakt en 180mg gesnoven,

binnen 5 minuten kreeg ik een lichte rush van euforie over me heen. Ik werd donders geil en begon op de bank aan mijn vrouw te zitten. Ik weet nu wel dat ze kan squirten 🤓.

ongeveer een kwartier aan elkaar te hebben gezeten gingen we naar boven. Eenmaal
Boven was de rush weg en was ik enkel weer weg wakker. Seks is er niet van gekomen want ik kreeg hem niet omhoog op het moment dat we in bed lagen. Beneden wel.

Ik ging naar beneden om wat aan mezelf te zitten, in de hoop dat ik ook klaarkom, maar er gebeurde weinig. Ik nam een flualprazolam en ben uiteindelijk in bed beland, niet wetende hoe (black out?)

Erg teleurstellende ervaring dus. 180mg oraal is al een stevige dosis voor de eerste keer, en 180mg erna nasaal is dat helemaal.

Vind het maar vreemd. Ik slik verder ook nu al 6 weken medicatie en heb ene maand geen drugs gebruikt behalve salvia nvirife werk.

doe ik iets verkeerd?
Klik om te vergroten...
Ik vind het ook maar bijzonder. Ik weet dat oraal bij mij wel beter werkt dan nasaal, maar 180 mg zou je nasaal toch veel beter moeten voelen? Ik heb bij 3mmc rond de 120 mg al genoeg vaak, maar ik ben een van de weinigen die zo weinig nodig heeft..

Misschien inderdaad laten testen en ik zou zeggen probeer het nog een keer oraal. Rectaal schijnt ook lekker te zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een paar weken (2 of 3?) geleden voor het eerst 3mmc gebruikt. Wel pillen ipv poeder omdat ik geen weegschaal heb.
De pillen waren mega hard geperst dus het duurde echt wel 2 uren of iets langer tot ik piekte. Ik had het in tweeën ingenomen, 225 mg totaal op en dat was voor mij eigenlijk teveel toen alles ingewerkt was. Ik ging even net te hard,
Volgende keer neem ik minder.
Echt vreemd dat het zo weinig doet bij je!

Welke medicatie gebruik je nu al 6 weken? Dat kan invloed hebben.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Ik heb een paar weken (2 of 3?) geleden voor het eerst 3mmc gebruikt. Wel pillen ipv poeder omdat ik geen weegschaal heb.
De pillen waren mega hard geperst dus het duurde echt wel 2 uren of iets langer tot ik piekte. Ik had het in tweeën ingenomen, 225 mg totaal op en dat was voor mij eigenlijk teveel toen alles ingewerkt was. Ik ging even net te hard,
Volgende keer neem ik minder.
Echt vreemd dat het zo weinig doet bij je!

Welke medicatie gebruik je nu al 6 weken? Dat kan invloed hebben.
Klik om te vergroten...
Nee ik gebruik al 6 weken géén medicatie meer dus!

het was bij mij poeder in een capsule
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die ene zei:
Ik slik verder ook nu al 6 weken medicatie
Klik om te vergroten...
Ah, erstaat dat je al 6 weken medicatie gebruikt.
Die ene zei:
Nee ik gebruik al 6 weken géén medicatie meer dus!

het was bij mij poeder in een capsule
Klik om te vergroten...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ah, erstaat dat je al 6 weken medicatie gebruikt.
Klik om te vergroten...
Oh thanks. Ben nog een beetje vaag van de benzo. Heb het aangepast
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die ene zei:
Oh thanks. Ben nog een beetje vaag van de benzo. Heb het aangepast
Klik om te vergroten...
Voelde je toen het wel even werkte je wel lekker?
Ik vond het wel leuk maar om nou te zeggen WAUWWW zoals vele anderen, nee, niet echt.
Ik ga het of vandaag of volgend weekend nog eens proberen. Ik had maar heel weinig gekocht en twijfel om bij te bestellen voor het verbod. Na 1x zeg ik mwah weet niet dus wil het een 2e kans geven.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Voelde je toen het wel even werkte je wel lekker?
Ik vond het wel leuk maar om nou te zeggen WAUWWW zoals vele anderen, nee, niet echt.
Ik ga het of vandaag of volgend weekend nog eens proberen. Ik had maar heel weinig gekocht en twijfel om bij te bestellen voor het verbod. Na 1x zeg ik mwah weet niet dus wil het een 2e kans geven.
Klik om te vergroten...
Na de tweede keer de gesnoven dosis voelde ik me eventjes lekker. Duurde een kwartier ofzo.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je bepaalde medicatie al lange tijd gebruikt dan kan het zijn dat je veel langer moet wachten totdat je wat gaat voelen van serotonine slurpers.
Volgens mij gaat dat voornamelijk over SSRI’s.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
snorlax zei:
Als je bepaalde medicatie al lange tijd gebruikt dan kan het zijn dat je veel langer moet wachten totdat je wat gaat voelen van serotonine slurpers.
Volgens mij gaat dat voornamelijk over SSRI’s.
Klik om te vergroten...
Ja maar ik heb dus al 6 weken geen dexamfetamine of ritalin gehad. Ook niks anders
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die ene zei:
Ja maar ik heb dus al 6 weken geen dexamfetamine of ritalin gehad. Ook niks anders
Klik om te vergroten...
6 weken zou genoeg moeten zijn imo met die medicatie.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die ene zei:
Ja maar ik heb dus al 6 weken geen dexamfetamine of ritalin gehad. Ook niks anders
Klik om te vergroten...
Dat zou indd niets uit moeten maken.
Waarschijnlijk slechte batch

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."