Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 3MMC doet niks. Tips?

Eerste keer 3MMC doet niks. Tips?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Dit is wel raar. Het effect van 3-MMC is relatief subtiel (coke-achtig met sero-tintjes) maar van 180 mg zou je zonder tolerantie toch echt wel meer moeten merken dan wat wakkerheid. Na drie uur zeker. 3-MMC kan wat later ‘inslaan’ maar dit is wel heel laat, en ik weet niet of je nu nog veel kan verwachten.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik meen vaker gelezen te hebben dat de kwaliteit van 3-MMC die geleverd wordt recent steeds meer achteruit gaat? Is er een mogelijkheid om het te laten testen?

Hoe dan ook, bummer joh. Altijd balen als je je verheugt op een chille ervaring en iets werkt niet fatsoenlijk of maar minimaal.

* Edit: je zou nog wat bij kunnen nemen om te kijken of het het nog wat kan ‘boosten’. Als er dan niks gebeurt, dan lijkt het me dat de kwaliteit niet top is, maar dat is natuurlijk speculatie zonder testen.
Klik om te vergroten...
Jesse Pinkvrouw zei:
Klinkt als een hele slechte batch. 180mg is een goede dosis en daar zou je echt wel wat van moeten voelen. Vooral als je geen tolerantie hebt met 3mmc.
Je zou het kunnen proberen om nog een klein lijntje te nemen, maar het klinkt als een slechte batch dus dat vind ik persoonlijk een groot risico. Het kan ook slecht uitpakken want je weet niet wat er wel in zit..
Balen joh!
Klik om te vergroten...
Mevrouw Pløp zei:
Ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt!
Klik om te vergroten...
ChefCurry zei:
Best stevige dosis nasaal.
Klik om te vergroten...

Er stond een foutje in de OP. Het was 180mg oraal. Na 3 uur niks merken heb ik een capsule los gemaakt en 180mg gesnoven,

binnen 5 minuten kreeg ik een lichte rush van euforie over me heen. Ik werd donders geil en begon op de bank aan mijn vrouw te zitten. Ik weet nu wel dat ze kan squirten 🤓.

ongeveer een kwartier aan elkaar te hebben gezeten gingen we naar boven. Eenmaal
Boven was de rush weg en was ik enkel weer weg wakker. Seks is er niet van gekomen want ik kreeg hem niet omhoog op het moment dat we in bed lagen. Beneden wel.

Ik ging naar beneden om wat aan mezelf te zitten, in de hoop dat ik ook klaarkom, maar er gebeurde weinig. Ik nam een flualprazolam en ben uiteindelijk in bed beland, niet wetende hoe (black out?)

Erg teleurstellende ervaring dus. 180mg oraal is al een stevige dosis voor de eerste keer, en 180mg erna nasaal is dat helemaal.

Vind het maar vreemd. Ik slik verder ook nu al 6 weken geen medicatie en heb ene maand geen drugs gebruikt behalve salvia nvirife werk.

doe ik iets verkeerd?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die ene zei:
Ik heb nog 1 gram en zal deze laten testen
Klik om te vergroten...
Zeker doen, heel bijzonder dit, op 360mg ben ik echt een goede 8u zoet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nog 1 gram en zal deze laten testen
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die ene zei:
Er stond een foutje in de OP. Het was 180mg oraal. Na 3 uur niks merken heb ik een capsule los gemaakt en 180mg gesnoven,

binnen 5 minuten kreeg ik een lichte rush van euforie over me heen. Ik werd donders geil en begon op de bank aan mijn vrouw te zitten. Ik weet nu wel dat ze kan squirten 🤓.

ongeveer een kwartier aan elkaar te hebben gezeten gingen we naar boven. Eenmaal
Boven was de rush weg en was ik enkel weer weg wakker. Seks is er niet van gekomen want ik kreeg hem niet omhoog op het moment dat we in bed lagen. Beneden wel.

Ik ging naar beneden om wat aan mezelf te zitten, in de hoop dat ik ook klaarkom, maar er gebeurde weinig. Ik nam een flualprazolam en ben uiteindelijk in bed beland, niet wetende hoe (black out?)

Erg teleurstellende ervaring dus. 180mg oraal is al een stevige dosis voor de eerste keer, en 180mg erna nasaal is dat helemaal.

Vind het maar vreemd. Ik slik verder ook nu al 6 weken medicatie en heb ene maand geen drugs gebruikt behalve salvia nvirife werk.

doe ik iets verkeerd?
Klik om te vergroten...
Ik vind het ook maar bijzonder. Ik weet dat oraal bij mij wel beter werkt dan nasaal, maar 180 mg zou je nasaal toch veel beter moeten voelen? Ik heb bij 3mmc rond de 120 mg al genoeg vaak, maar ik ben een van de weinigen die zo weinig nodig heeft..

Misschien inderdaad laten testen en ik zou zeggen probeer het nog een keer oraal. Rectaal schijnt ook lekker te zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een paar weken (2 of 3?) geleden voor het eerst 3mmc gebruikt. Wel pillen ipv poeder omdat ik geen weegschaal heb.
De pillen waren mega hard geperst dus het duurde echt wel 2 uren of iets langer tot ik piekte. Ik had het in tweeën ingenomen, 225 mg totaal op en dat was voor mij eigenlijk teveel toen alles ingewerkt was. Ik ging even net te hard,
Volgende keer neem ik minder.
Echt vreemd dat het zo weinig doet bij je!

Welke medicatie gebruik je nu al 6 weken? Dat kan invloed hebben.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik heb een paar weken (2 of 3?) geleden voor het eerst 3mmc gebruikt. Wel pillen ipv poeder omdat ik geen weegschaal heb.
De pillen waren mega hard geperst dus het duurde echt wel 2 uren of iets langer tot ik piekte. Ik had het in tweeën ingenomen, 225 mg totaal op en dat was voor mij eigenlijk teveel toen alles ingewerkt was. Ik ging even net te hard,
Volgende keer neem ik minder.
Echt vreemd dat het zo weinig doet bij je!

Welke medicatie gebruik je nu al 6 weken? Dat kan invloed hebben.
Klik om te vergroten...
Nee ik gebruik al 6 weken géén medicatie meer dus!

het was bij mij poeder in een capsule
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die ene zei:
Ik slik verder ook nu al 6 weken medicatie
Klik om te vergroten...
Ah, erstaat dat je al 6 weken medicatie gebruikt.
Die ene zei:
Nee ik gebruik al 6 weken géén medicatie meer dus!

het was bij mij poeder in een capsule
Klik om te vergroten...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Ah, erstaat dat je al 6 weken medicatie gebruikt.
Klik om te vergroten...
Oh thanks. Ben nog een beetje vaag van de benzo. Heb het aangepast
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die ene zei:
Oh thanks. Ben nog een beetje vaag van de benzo. Heb het aangepast
Klik om te vergroten...
Voelde je toen het wel even werkte je wel lekker?
Ik vond het wel leuk maar om nou te zeggen WAUWWW zoals vele anderen, nee, niet echt.
Ik ga het of vandaag of volgend weekend nog eens proberen. Ik had maar heel weinig gekocht en twijfel om bij te bestellen voor het verbod. Na 1x zeg ik mwah weet niet dus wil het een 2e kans geven.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Voelde je toen het wel even werkte je wel lekker?
Ik vond het wel leuk maar om nou te zeggen WAUWWW zoals vele anderen, nee, niet echt.
Ik ga het of vandaag of volgend weekend nog eens proberen. Ik had maar heel weinig gekocht en twijfel om bij te bestellen voor het verbod. Na 1x zeg ik mwah weet niet dus wil het een 2e kans geven.
Klik om te vergroten...
Na de tweede keer de gesnoven dosis voelde ik me eventjes lekker. Duurde een kwartier ofzo.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je bepaalde medicatie al lange tijd gebruikt dan kan het zijn dat je veel langer moet wachten totdat je wat gaat voelen van serotonine slurpers.
Volgens mij gaat dat voornamelijk over SSRI’s.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
snorlax zei:
Als je bepaalde medicatie al lange tijd gebruikt dan kan het zijn dat je veel langer moet wachten totdat je wat gaat voelen van serotonine slurpers.
Volgens mij gaat dat voornamelijk over SSRI’s.
Klik om te vergroten...
Ja maar ik heb dus al 6 weken geen dexamfetamine of ritalin gehad. Ook niks anders
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die ene zei:
Ja maar ik heb dus al 6 weken geen dexamfetamine of ritalin gehad. Ook niks anders
Klik om te vergroten...
6 weken zou genoeg moeten zijn imo met die medicatie.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die ene zei:
Ja maar ik heb dus al 6 weken geen dexamfetamine of ritalin gehad. Ook niks anders
Klik om te vergroten...
Dat zou indd niets uit moeten maken.
Waarschijnlijk slechte batch
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Krypt0nite zei:
Had je poeder of kristallen?
De kwaliteit van 3mmc is volgens mij sterk afgenomen sinds het bekend maken van de toekomstige ban.
Er word veel verkocht voor zeer lage prijzen.

Kan bijna niet anders dat dit de kwaliteit niet ten goede komt.
(Als dit onder speculeren valt zal ik deze zin verwijderen).

Ik gebruik zelf maar zelden 3mmc maar het kristal(poeder) dat ik een tijdje geleden besteld heb is echt veel minder potent dan de kristal versie die ik daarvoor wel eens had.

Ook de reden waarom het zakje dat ik nog heb liggen amper gebruikt is.
Klik om te vergroten...
Ja het waren kristallen uit een capsule gehaald. De gesnoven dosis zorgte voor een bloedneus. Man wat een vies spul.

de 2 capsules die ik heb gebruikt zijn een maand of 2 a 3 oud, nog voor het verbod bekend werd gemaakt. Zou dus nog prima moeten zijn? De nieuwere gram ga ik laten testen.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Had je poeder of kristallen?
De kwaliteit van 3mmc is volgens mij sterk afgenomen sinds het bekend maken van de toekomstige ban.
Er word veel verkocht voor zeer lage prijzen.

Kan bijna niet anders dat dit de kwaliteit niet ten goede komt.
(Als dit onder speculeren valt zal ik deze zin verwijderen).

Ik gebruik zelf maar zelden 3mmc maar het kristal(poeder) dat ik een tijdje geleden besteld heb is echt veel minder potent dan de kristal versie die ik daarvoor wel eens had.

Ook de reden waarom het zakje dat ik nog heb liggen amper gebruikt is.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die ene zei:
Ja het waren kristallen uit een capsule gehaald. De gesnoven dosis zorgte voor een bloedneus. Man wat een vies spul.

de 2 capsules die ik heb gebruikt zijn een maand of 2 a 3 oud, nog voor het verbod bekend werd gemaakt. Zou dus nog prima moeten zijn? De nieuwere gram ga ik laten testen.
Klik om te vergroten...
Ja het is geen fijn stofje voor de neus..
Ben benieuwd naar de uitslag 👍
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb, nu de ban er aan zit te komen, ook weer 3mmc op de afgelopen weekenden, altijd crystal, waren bij de 2 grote jongens besteld, (De grapjas en thuiswerker) en heb nu net wat binnen gekregen van een andere NL vendor, niet de goedkoopste (die met o.a. die roze 1.5 eti's) en na het zakje net open maken wordt ik aangenaam verrast door de afwijkende 'oude vertrouwde' geur. Net 2 lijntjes weggewerkt, denk een 100-125mg en na enig wachten de moodlift maar tot mijn verbazing ook weer een heerlijke tinteling door heel mijn lichaam. Ook totaal geen behoefte om te gaan stacken, zit nu gewoon relaxed, lekker happy te genieten.
Dus verschil in kwaliteit is er zeker wel. of het is wellicht mogelijk dat het effect mede wordt beïnvloed door de gebruikte synthese/ productiewijze van de stof.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
FrieseJunk zei:
Meer nemen 😳
Klik om te vergroten...
In een topic uit 2021 heeft niet zoveel zin om het advies te geven om "meer" te nemen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als 't niks is, gewoon andere drugs doen die wel leuk vallen bij je?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."