#1
Dit is wel raar. Het effect van 3-MMC is relatief subtiel (coke-achtig met sero-tintjes) maar van 180 mg zou je zonder tolerantie toch echt wel meer moeten merken dan wat wakkerheid. Na drie uur zeker. 3-MMC kan wat later ‘inslaan’ maar dit is wel heel laat, en ik weet niet of je nu nog veel kan verwachten.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik meen vaker gelezen te hebben dat de kwaliteit van 3-MMC die geleverd wordt recent steeds meer achteruit gaat? Is er een mogelijkheid om het te laten testen?
Hoe dan ook, bummer joh. Altijd balen als je je verheugt op een chille ervaring en iets werkt niet fatsoenlijk of maar minimaal.
* Edit: je zou nog wat bij kunnen nemen om te kijken of het het nog wat kan ‘boosten’. Als er dan niks gebeurt, dan lijkt het me dat de kwaliteit niet top is, maar dat is natuurlijk speculatie zonder testen.
Klinkt als een hele slechte batch. 180mg is een goede dosis en daar zou je echt wel wat van moeten voelen. Vooral als je geen tolerantie hebt met 3mmc.
Je zou het kunnen proberen om nog een klein lijntje te nemen, maar het klinkt als een slechte batch dus dat vind ik persoonlijk een groot risico. Het kan ook slecht uitpakken want je weet niet wat er wel in zit..
Balen joh!
Ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt!
Best stevige dosis nasaal.
Er stond een foutje in de OP. Het was 180mg oraal. Na 3 uur niks merken heb ik een capsule los gemaakt en 180mg gesnoven,
binnen 5 minuten kreeg ik een lichte rush van euforie over me heen. Ik werd donders geil en begon op de bank aan mijn vrouw te zitten. Ik weet nu wel dat ze kan squirten 🤓.
ongeveer een kwartier aan elkaar te hebben gezeten gingen we naar boven. Eenmaal
Boven was de rush weg en was ik enkel weer weg wakker. Seks is er niet van gekomen want ik kreeg hem niet omhoog op het moment dat we in bed lagen. Beneden wel.
Ik ging naar beneden om wat aan mezelf te zitten, in de hoop dat ik ook klaarkom, maar er gebeurde weinig. Ik nam een flualprazolam en ben uiteindelijk in bed beland, niet wetende hoe (black out?)
Erg teleurstellende ervaring dus. 180mg oraal is al een stevige dosis voor de eerste keer, en 180mg erna nasaal is dat helemaal.
Vind het maar vreemd. Ik slik verder ook nu al 6 weken geen medicatie en heb ene maand geen drugs gebruikt behalve salvia nvirife werk.
doe ik iets verkeerd?