Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand nog wakker hier? :) (4-ho-met)

Iemand nog wakker hier? :) (4-ho-met)

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kleine update: Na 2,5 uur alleen wat hele lichte visuals (als in: de kleuren zijn net wat anders) maar voor de rest weinig effect. Maar voel me verder ook niet slecht of anders ofzo šŸ™‚
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb een sample gekregen bij m’n vaste vendor genaamd Metocin, met de stof 4-Ho-met.
Het gaat om een pellet van 21 mg, wat een reguliere startersdosis is lees ik. Wil deze nu eens testen :)

Heb uiteraard wat research gedaan, maar het voelt voor mij fijner om hier toch nog wat extra specifieker/persoonlijker advies te vragen , en hopelijk zijn er nog ā€˜ervaringsdeskundigen’ qua psychedelica waar ik eventueel even (in dit topic, via PB of misschien whatsapp ofzo) beetje in contact kan mee kan blijven of die een willenbeetje ā€˜tripsitten op afstand’ bij een eventuele bad trip of gewoon als ik zin heb om leuk ff te babbelen. Van m’n vrienden heeft niemand ervaring met psychedelische drugs (alleen met coke, XTC) en die zou ik bang maken denk ik.

Mijn setting: relaxed, alleen thuis. Geen verplichtingen morgen en heerlijk uitgeslapen. In prima mood. Wel m’n ADD-medicatie op vanmiddag (Tentin) en voor de rest nuchter. Ik heb nog wel wat bromazolan in huis (zou dat helpen tegen angst als noodrem voor als het toch mis gaat?) en 3-FMC en 4FMPH maar die ben ik niet van plan om te gaan gebruiken.

Info: Man, 38 jaar,1.78m, 75 kg en veel ervaring met uppers en wiet. Qua psychedelische drugs niet zoveel. 3 keer truffels (waarvan de 1e keer een zware bad trip omdat we ons naĆÆef niet ingelezen hadden en alles deden wat je niet moest doen bij een trip… De andere 2 keren waren leuker) en 3 keer 2-CB, wat wel leuk was. Zeker niet heftig.

Zal ik de pellet doormidden breken en met 11 MG beginnen of is 21 mg safe? En : wat kan ik een beetje verwachten van dit middel? Visuals en euforie zijn leuk, maar ik wil geen psychisch extreme trips naar andere universa.

En dus : iemand nog verdere tips en/of beschikbaar om gewoon ff te babbelen of in een noodgeval te kalmeren? Dat laatste verwacht ik niet, maar alleen het idee helpt al.

Vrijwilligers hier? :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoLijntje zei:
Heb een sample gekregen bij m’n vaste vendor genaamd Metocin, met de stof 4-Ho-met.
Het gaat om een pellet van 21 mg, wat een reguliere startersdosis is lees ik. Wil deze nu eens testen :)

Heb uiteraard wat research gedaan, maar het voelt voor mij fijner om hier toch nog wat extra specifieker/persoonlijker advies te vragen , en hopelijk zijn er nog ā€˜ervaringsdeskundigen’ qua psychedelica waar ik eventueel even (in dit topic, via PB of misschien whatsapp ofzo) beetje in contact kan mee kan blijven of die een willenbeetje ā€˜tripsitten op afstand’ bij een eventuele bad trip of gewoon als ik zin heb om leuk ff te babbelen. Van m’n vrienden heeft niemand ervaring met psychedelische drugs (alleen met coke, XTC) en die zou ik bang maken denk ik.

Mijn setting: relaxed, alleen thuis. Geen verplichtingen morgen en heerlijk uitgeslapen. In prima mood. Wel m’n ADD-medicatie op vanmiddag (Tentin) en voor de rest nuchter. Ik heb nog wel wat bromazolan in huis (zou dat helpen tegen angst als noodrem voor als het toch mis gaat?) en 3-FMC en 4FMPH maar die ben ik niet van plan om te gaan gebruiken.

Info: Man, 38 jaar,1.78m, 75 kg en veel ervaring met uppers en wiet. Qua psychedelische drugs niet zoveel. 3 keer truffels (waarvan de 1e keer een zware bad trip omdat we ons naĆÆef niet ingelezen hadden en alles deden wat je niet moest doen bij een trip… De andere 2 keren waren leuker) en 3 keer 2-CB, wat wel leuk was. Zeker niet heftig.

Zal ik de pellet doormidden breken en met 11 MG beginnen of is 21 mg safe? En : wat kan ik een beetje verwachten van dit middel? Visuals en euforie zijn leuk, maar ik wil geen psychisch extreme trips naar andere universa.

En dus : iemand nog verdere tips en/of beschikbaar om gewoon ff te babbelen of in een noodgeval te kalmeren? Dat laatste verwacht ik niet, maar alleen het idee helpt al.

Vrijwilligers hier? :)
Klik om te vergroten...
21mg zou prima moeten zijn, maar de setting klopt denk ik niet helemaal nu. Last minute trip sitter voor het geval dat? Dan begin je al met een voorbehoud dat je niet helemaal lekker afdekt met een online sitter. Ik zou de hele pellet nemen maar niet nu, het wat beter voorbereiden.

En ik reageer nu wel maar kan er geen 4 uur voor je zijn nu. Ik kijk even op DF omdat ik wakker werd met een volle blaas na 3 uur slaap en draai me zo weer es om.

Verder leuk spul dat 4-ho-met en vrij luchtig maar het blijft een tripmiddel dus enigszins onvoorspelbaar blijft ā€˜t.

Mocht je het toch willen doen: heel veel plezier en klik maar eens hieronder als je ff wil lachen. Alleen klikken als je tript :wink:

Redirect Notice
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
21mg zou prima moeten zijn, maar de setting klopt denk ik niet helemaal nu. Last minute trip sitter voor het geval dat?
Klik om te vergroten...
Ik snap je punt. Maar m’n beste trips waren de 2 keer dat ik thuis alleen was, met truffels en 2CB. De slechtste (bad) trip was juist buiten met andere mensen, met ook een nuchtere ā€˜tripsitter’ onder ons. Thuis voel ik me gewoon het veiligst, en daarbij weet ik dat er hier altijd s’nachts wel wat ā€˜ervaringsdeskundigen’/experts nog wakker zijn :wink: en zijn de meeste DF’ers in mijn ervaring gewoon behulpzaam, vriendelijk en chill. Dat is op andere fora en sociale media wel anders.

Vandaar deze keuze. Alleen dat al verbeterd m’n mindset.
_shikantaza zei:
Dan begin je al met een voorbehoud dat je niet helemaal lekker afdekt met een online sitter. Ik zou de hele pellet nemen maar niet nu, het wat beter voorbereiden.

En ik reageer nu wel maar kan er geen 4 uur voor je zijn nu. Ik kijk even op DF omdat ik wakker werd met een volle blaas na 3 uur slaap en draai me zo weer es om.

Verder leuk spul dat 4-ho-met en vrij luchtig maar het blijft een tripmiddel dus enigszins onvoorspelbaar blijft ā€˜t.

Mocht je het toch willen doen: heel veel plezier en klik maar eens hieronder als je ff wil lachen. Alleen klikken als je tript :wink:

Redirect Notice
Klik om te vergroten...
Ga ik doen! Thx šŸ‘
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoLijntje zei:
Kleine update: Na 2,5 uur alleen wat hele lichte visuals (als in: de kleuren zijn net wat anders) maar voor de rest weinig effect. Maar voel me verder ook niet slecht of anders ofzo šŸ™‚
Klik om te vergroten...
Balen. Ik had met 20mg Maya-kalender OEVs op de muren en ik vond alles grappig (een vriend stuurde mij het plaatje dat ik voor jou linkte toen ik op WA vertelde dat ik tripte). Toen had ik de 4-HO-MET vóór m'n ontbijt genomen, alleen toen kwamen de visuals al opzetten terwijl ik nog een eitje stond te bakken.

Volgende keer beter!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."