#1
Kleine update: Na 2,5 uur alleen wat hele lichte visuals (als in: de kleuren zijn net wat anders) maar voor de rest weinig effect. Maar voel me verder ook niet slecht of anders ofzo š
21mg zou prima moeten zijn, maar de setting klopt denk ik niet helemaal nu. Last minute trip sitter voor het geval dat? Dan begin je al met een voorbehoud dat je niet helemaal lekker afdekt met een online sitter. Ik zou de hele pellet nemen maar niet nu, het wat beter voorbereiden.Heb een sample gekregen bij mān vaste vendor genaamd Metocin, met de stof 4-Ho-met.
Het gaat om een pellet van 21 mg, wat een reguliere startersdosis is lees ik. Wil deze nu eens testen
Heb uiteraard wat research gedaan, maar het voelt voor mij fijner om hier toch nog wat extra specifieker/persoonlijker advies te vragen , en hopelijk zijn er nog āervaringsdeskundigenā qua psychedelica waar ik eventueel even (in dit topic, via PB of misschien whatsapp ofzo) beetje in contact kan mee kan blijven of die een willenbeetje ātripsitten op afstandā bij een eventuele bad trip of gewoon als ik zin heb om leuk ff te babbelen. Van mān vrienden heeft niemand ervaring met psychedelische drugs (alleen met coke, XTC) en die zou ik bang maken denk ik.
Mijn setting: relaxed, alleen thuis. Geen verplichtingen morgen en heerlijk uitgeslapen. In prima mood. Wel mān ADD-medicatie op vanmiddag (Tentin) en voor de rest nuchter. Ik heb nog wel wat bromazolan in huis (zou dat helpen tegen angst als noodrem voor als het toch mis gaat?) en 3-FMC en 4FMPH maar die ben ik niet van plan om te gaan gebruiken.
Info: Man, 38 jaar,1.78m, 75 kg en veel ervaring met uppers en wiet. Qua psychedelische drugs niet zoveel. 3 keer truffels (waarvan de 1e keer een zware bad trip omdat we ons naïef niet ingelezen hadden en alles deden wat je niet moest doen bij een trip⦠De andere 2 keren waren leuker) en 3 keer 2-CB, wat wel leuk was. Zeker niet heftig.
Zal ik de pellet doormidden breken en met 11 MG beginnen of is 21 mg safe? En : wat kan ik een beetje verwachten van dit middel? Visuals en euforie zijn leuk, maar ik wil geen psychisch extreme trips naar andere universa.
En dus : iemand nog verdere tips en/of beschikbaar om gewoon ff te babbelen of in een noodgeval te kalmeren? Dat laatste verwacht ik niet, maar alleen het idee helpt al.
Vrijwilligers hier?![]()
Ik snap je punt. Maar mān beste trips waren de 2 keer dat ik thuis alleen was, met truffels en 2CB. De slechtste (bad) trip was juist buiten met andere mensen, met ook een nuchtere ātripsitterā onder ons. Thuis voel ik me gewoon het veiligst, en daarbij weet ik dat er hier altijd sānachts wel wat āervaringsdeskundigenā/experts nog wakker zijn21mg zou prima moeten zijn, maar de setting klopt denk ik niet helemaal nu. Last minute trip sitter voor het geval dat?
Ga ik doen! Thx šDan begin je al met een voorbehoud dat je niet helemaal lekker afdekt met een online sitter. Ik zou de hele pellet nemen maar niet nu, het wat beter voorbereiden.
En ik reageer nu wel maar kan er geen 4 uur voor je zijn nu. Ik kijk even op DF omdat ik wakker werd met een volle blaas na 3 uur slaap en draai me zo weer es om.
Verder leuk spul dat 4-ho-met en vrij luchtig maar het blijft een tripmiddel dus enigszins onvoorspelbaar blijft āt.
Mocht je het toch willen doen: heel veel plezier en klik maar eens hieronder als je ff wil lachen. Alleen klikken als je tript
Balen. Ik had met 20mg Maya-kalender OEVs op de muren en ik vond alles grappig (een vriend stuurde mij het plaatje dat ik voor jou linkte toen ik op WA vertelde dat ik tripte). Toen had ik de 4-HO-MET vóór m'n ontbijt genomen, alleen toen kwamen de visuals al opzetten terwijl ik nog een eitje stond te bakken.Kleine update: Na 2,5 uur alleen wat hele lichte visuals (als in: de kleuren zijn net wat anders) maar voor de rest weinig effect. Maar voel me verder ook niet slecht of anders ofzo š
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."