Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4FMA Festival

4FMA Festival

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ola!
Na een aantal festivals xtc te hebben gebruikt, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief die langer doorwerkt. 6APB. Nu keer of 4/5 gedaan, en het is prachtig spul. Toch mis ik hier een beetje het energieke wat ervoor zorgt dat ik lekker in het publiek wil staan om lekker te dansen.

Nu ben ik 4FMA tegen gekomen. Een serotonine slurper met een iets meer amfetamine kant als ik internet moet geloven. Dat spreekt mij wel aan. Online op Reddit best wat positieve reviews, maar ook wat negatieve.

Heeft iemand hier ervaring met 4FMA op een feest? Zoja, hoelang werkt het? En kan je het eventueel bijnemen? Bij xtc deed ik altijd 140mg en dan na 2 uur 70mg (de helft).
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Yort55 zei:
Ola!
Na een aantal festivals xtc te hebben gebruikt, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief die langer doorwerkt. 6APB. Nu keer of 4/5 gedaan, en het is prachtig spul. Toch mis ik hier een beetje het energieke wat ervoor zorgt dat ik lekker in het publiek wil staan om lekker te dansen.

Nu ben ik 4FMA tegen gekomen. Een serotonine slurper met een iets meer amfetamine kant als ik internet moet geloven. Dat spreekt mij wel aan. Online op Reddit best wat positieve reviews, maar ook wat negatieve.

Heeft iemand hier ervaring met 4FMA op een feest? Zoja, hoelang werkt het? En kan je het eventueel bijnemen? Bij xtc deed ik altijd 140mg en dan na 2 uur 70mg (de helft).
Klik om te vergroten...
4fma vond ik tegenvallen, werd er beetje duf van juist. 4fa was echt de bom!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn eigen ervaring is dat het wel kan op feesten. Vooral het stuk energie.
Maar voor mij is het meer een middel geweest om de focus te behouden, je niet moe te voelen.
Op een festival vroeger was dat vaak wel handig. En ik voelde ook niet als ik teveel had gedronken. Wat in die tijd ook vaak voorkwam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."