#1
Normaal gesproken gebruik ik 5-MeO-MiPT oraal (maximaal 15 mg). Ik heb nu een halve gram in hydrochloride zoutvorm besteld en vroeg me af of dit dan te vapen is? Mijn vriendin heeft een XMAX Ace Vaporizer. Welke temparatuur is het handigst?
Normaal gesproken gebruik ik 5-MeO-MiPT oraal (maximaal 15 mg). Ik heb nu een halve gram in hydrochloride zoutvorm besteld en vroeg me af of dit dan te vapen is? Mijn vriendin heeft een XMAX Ace Vaporizer. Welke temparatuur is het handigst?
Ik zou heel erg oppassen met de dosering. Een vaporizer is wat dat betreft beter dan een e-sigaret, omdat je dan de dosis in je vape kunt afwegen. Maar dan kom je weer bij het volgende probleem: 5 tot 8 milligram is zeer lastig accuraat afwegen.Normaal gesproken gebruik ik 5-MeO-MiPT oraal (maximaal 15 mg). Ik heb nu een halve gram in hydrochloride zoutvorm besteld en vroeg me af of dit dan te vapen is? Mijn vriendin heeft een XMAX Ace Vaporizer. Welke temparatuur is het handigst?
Meer dan 15 mg. wil ik (nog) niet proberen. 20+ zou een zware dosis zijn. Ik heb wel een precisie-weegschaal en die gaat tot 3 cijfers achter de komma en daar zit ook een calibratiegewicht bij van 50 gram. Als ik 5 mg. ga afwegen dan snap ik dat er een afwijking zal zijn, maar tot niet meer dan 20 mg toch? Met een marge van 3 - 5 mg. kan ik wel leven... denk ik... temperatuur zo rond de 180 ºC. zal de Moxy HCl. verdampen toch?Ik zou heel erg oppassen met de dosering. Een vaporizer is wat dat betreft beter dan een e-sigaret, omdat je dan de dosis in je vape kunt afwegen. Maar dan kom je weer bij het volgende probleem: 5 tot 8 milligram is zeer lastig accuraat afwegen.
Juist onder de 20 milligram zijn zulke weegschalen vrij onbetrouwbaar. Een afwijking van 5 milligram moet je sowieso rekening mee houden, ook boven de 20 milligram. Maar soms geven 0.001-weegschalen helemaal niks weer, tot de 20 milligram. Dusja, wat dat betreft is het een beetje gokken of je heel hard zult gaan, of niet.Meer dan 15 mg. wil ik (nog) niet proberen. 20+ zou een zware dosis zijn. Ik heb wel een precisie-weegschaal en die gaat tot 3 cijfers achter de komma en daar zit ook een calibratiegewicht bij van 50 gram. Als ik 5 mg. ga afwegen dan snap ik dat er een afwijking zal zijn, maar tot niet meer dan 20 mg toch?
Dit laatste weet ik niet. Zul je aan anderen moeten vragen. Wel goed dat je erbij vermeld welke zoutvorm het is, want dat kan verschil uitmaken.temperatuur zo rond de 180 ºC. zal de Moxy HCl. verdampen toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."