Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-MeO-MiPT vapen?

5-MeO-MiPT vapen?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Normaal gesproken gebruik ik 5-MeO-MiPT oraal (maximaal 15 mg). Ik heb nu een halve gram in hydrochloride zoutvorm besteld en vroeg me af of dit dan te vapen is? Mijn vriendin heeft een XMAX Ace Vaporizer. Welke temparatuur is het handigst?
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#2
*bump*
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
VJ_LSD72 zei:
Normaal gesproken gebruik ik 5-MeO-MiPT oraal (maximaal 15 mg). Ik heb nu een halve gram in hydrochloride zoutvorm besteld en vroeg me af of dit dan te vapen is? Mijn vriendin heeft een XMAX Ace Vaporizer. Welke temparatuur is het handigst?
Klik om te vergroten...

Als ik deze reddit post mag geloven kan dat inderdaad.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
VJ_LSD72 zei:
Normaal gesproken gebruik ik 5-MeO-MiPT oraal (maximaal 15 mg). Ik heb nu een halve gram in hydrochloride zoutvorm besteld en vroeg me af of dit dan te vapen is? Mijn vriendin heeft een XMAX Ace Vaporizer. Welke temparatuur is het handigst?
Klik om te vergroten...
Ik zou heel erg oppassen met de dosering. Een vaporizer is wat dat betreft beter dan een e-sigaret, omdat je dan de dosis in je vape kunt afwegen. Maar dan kom je weer bij het volgende probleem: 5 tot 8 milligram is zeer lastig accuraat afwegen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik zou heel erg oppassen met de dosering. Een vaporizer is wat dat betreft beter dan een e-sigaret, omdat je dan de dosis in je vape kunt afwegen. Maar dan kom je weer bij het volgende probleem: 5 tot 8 milligram is zeer lastig accuraat afwegen.
Klik om te vergroten...
Meer dan 15 mg. wil ik (nog) niet proberen. 20+ zou een zware dosis zijn. Ik heb wel een precisie-weegschaal en die gaat tot 3 cijfers achter de komma en daar zit ook een calibratiegewicht bij van 50 gram. Als ik 5 mg. ga afwegen dan snap ik dat er een afwijking zal zijn, maar tot niet meer dan 20 mg toch? Met een marge van 3 - 5 mg. kan ik wel leven... denk ik... temperatuur zo rond de 180 ºC. zal de Moxy HCl. verdampen toch?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
VJ_LSD72 zei:
Meer dan 15 mg. wil ik (nog) niet proberen. 20+ zou een zware dosis zijn. Ik heb wel een precisie-weegschaal en die gaat tot 3 cijfers achter de komma en daar zit ook een calibratiegewicht bij van 50 gram. Als ik 5 mg. ga afwegen dan snap ik dat er een afwijking zal zijn, maar tot niet meer dan 20 mg toch?
Klik om te vergroten...
Juist onder de 20 milligram zijn zulke weegschalen vrij onbetrouwbaar. Een afwijking van 5 milligram moet je sowieso rekening mee houden, ook boven de 20 milligram. Maar soms geven 0.001-weegschalen helemaal niks weer, tot de 20 milligram. Dusja, wat dat betreft is het een beetje gokken of je heel hard zult gaan, of niet.

VJ_LSD72 zei:
temperatuur zo rond de 180 ºC. zal de Moxy HCl. verdampen toch?
Klik om te vergroten...
Dit laatste weet ik niet. Zul je aan anderen moeten vragen. Wel goed dat je erbij vermeld welke zoutvorm het is, want dat kan verschil uitmaken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."