Hallo, hoelang kan je het beste laten tussen een avond 4-FMA en een avond XTC?
#2
Langer dan 2 maanden maar liefst 3
#3
Ik zou idd gewoon de drie maanden regel toepassen.
#4
Zoals hierboven geadviseerd zou ik het op eens per 3 maanden houden. Het werkt grotendeels op dezelfde plek als dat XTC (MDMA) doet. Persoonlijk hou ik het liever bij de laatste, om de eenvoudige reden dat hierover gewoonweg meer bekend is over de effecten en er meer onderzoek naar is gedaan.
#5
Ik heb een keer in een weekend gecombineerd. De dip was niet bepaald mals. Als je het dan toch gaat doen houd dan lage dosis voor beide aan.
Maar nogmaals combineer het niet!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.