Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeschloroetizolam eerste ervaring.

Deschloroetizolam eerste ervaring.

8 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst mn benzo gebruik te schetsen, waar dit begin dit jaar nog regelmatig wekelijks 4-5/week was, is dit laatste 5-6 maand gereduceerd tot een sporadisch iets, weken niets n dan eens 1-2x/week of enkel na een stim.
Mijn favoriete benzo rc's zijn Etizolam, Flualprazolam en Bromazolam. Hiervan verdwijnen 2 eerstgenoemde binnenkort.

Nu heb ik gisteren als alternatief voor Etizolam, Deschloroetizolam geprobeerd, dosis 10mg (2x5mg). Het wordt vaak beschreven als minder krachtig dan Etizolam, maar wel langwerkender. Ook zou de upcoming al na 1-5min zijn, volgens psychonautwiki. Wat ik wel heel snel vond.

Soit, mijn uiteindelijke ervaring was teleurstellend tout court. Had ook op maand tijd misschien 2x een benzo gepakt en was nu 2.5 week geleden. Had door serieuze verkoudheid en was grieperig, al kleine week slecht geslapen, dus een benzo om nog eens ff goed door te slapen leek welkom.

1. Werking, de upcoming liet ferm op zich wachten (na inname vrij onmiddellijk m'n bed ingekropen).
2. Na dik anderhalf uur nog niets of allesinds té weinig te merken, bleef té wakker, 1 Bromazolam van 3mg genomen en hierdoor wel lekker vast geslapen.

Dus die Deschloroetizolam lijkt wel vrij zwak spul te zijn, zeker omdat ik met 10mg toch wel aan redelijk hoge dosis zat, 6-12mg is hoge dosis volgens psychonautwiki.

Herkennen anderen zich hier ook in, met hun ervaring met Deschloroetizolam?

Toch maar extra bestelling doen van Etizolam en Flualprazolam? Want overige rc's als Clonazolam, Flunitrazolam...vind ik oftewel te heavy en/of te voos.

Fanax is ook nog alternatief, maar vind dit allesbehalve niet voldoen aan hoe deze her en der beschreven wordt, nl potenter dan dan Etizolam.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf ook wat research naar deze stof gedaan, ook getriggerd door de -etizolam in de stofnaam.
Het meest opvallende wat ik tegenkwam was dat het schijnbaar amper de typische benzo werking heeft, (sedatie/ slaperigheid, ontspanning, angsten onderdrukken etc)
In gebruikerservaringen en reports worden opvallend vaak ongewenste effecten benoemd zoals een drukkend gevoel op/in het hoofd / hoofdpijn, en paradoxaal genoeg, angst en paniekaanvallen, niet comfortabele bodyload en stemmingswisselingen.
Wat betreft die negatieve uitwerkingen lijkt het wel wat op 4'-chlorodiazepam.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vader zei:
Zelf ook wat research naar deze stof gedaan, ook getriggerd door de -etizolam in de stofnaam.
Het meest opvallende wat ik tegenkwam was dat het schijnbaar amper de typische benzo werking heeft, (sedatie/ slaperigheid, ontspanning, angsten onderdrukken etc)
In gebruikerservaringen en reports worden opvallend vaak ongewenste effecten benoemd zoals een drukkend gevoel op/in het hoofd / hoofdpijn, en paradoxaal genoeg, angst en paniekaanvallen, niet comfortabele bodyload en stemmingswisselingen.
Wat betreft die negatieve uitwerkingen lijkt het wel wat op 4'-chlorodiazepam.
Klik om te vergroten...
Awel, het is ook de eerste benzo rc, waar ik liggend in mn bed, zo op wakker bleef, niet angstig ofzo, nee, was wel rustig, maar vatte de slaap gewoon niet. Die ongewenste effecten ervaarde ik totaal niet, allé misschien maakt het mij dus hoogstens beetje rustiger, maar te licht als slaapmiddel. Vroeger zou ik gezegd bb, volgende x blijf ik er echt op wakker, eventueel nog bijnemen ben is zien wat dat geeft, maar benzo's = bedje in😴 om het doel ervan niet voorbij te gaan.
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Morgen komt deschloroetizolam binnen. Ben benieuwt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kattenkwijl zei:
Morgen komt deschloroetizolam binnen. Ben benieuwt.
Klik om te vergroten...
Mooi woord voor scrabble. Had er nog nooit van gehoord.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat spul is echt zwak en lijkt niet op etizolam
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#7
B00N zei:
Dat spul is echt zwak en lijkt niet op etizolam
Klik om te vergroten...
Nope
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kattenkwijl zei:
Nope
Klik om te vergroten...
Je vind het sterk?
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Integendeel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."