#1
Eerst mn benzo gebruik te schetsen, waar dit begin dit jaar nog regelmatig wekelijks 4-5/week was, is dit laatste 5-6 maand gereduceerd tot een sporadisch iets, weken niets n dan eens 1-2x/week of enkel na een stim.
Mijn favoriete benzo rc's zijn Etizolam, Flualprazolam en Bromazolam. Hiervan verdwijnen 2 eerstgenoemde binnenkort.
Nu heb ik gisteren als alternatief voor Etizolam, Deschloroetizolam geprobeerd, dosis 10mg (2x5mg). Het wordt vaak beschreven als minder krachtig dan Etizolam, maar wel langwerkender. Ook zou de upcoming al na 1-5min zijn, volgens psychonautwiki. Wat ik wel heel snel vond.
Soit, mijn uiteindelijke ervaring was teleurstellend tout court. Had ook op maand tijd misschien 2x een benzo gepakt en was nu 2.5 week geleden. Had door serieuze verkoudheid en was grieperig, al kleine week slecht geslapen, dus een benzo om nog eens ff goed door te slapen leek welkom.
1. Werking, de upcoming liet ferm op zich wachten (na inname vrij onmiddellijk m'n bed ingekropen).
2. Na dik anderhalf uur nog niets of allesinds té weinig te merken, bleef té wakker, 1 Bromazolam van 3mg genomen en hierdoor wel lekker vast geslapen.
Dus die Deschloroetizolam lijkt wel vrij zwak spul te zijn, zeker omdat ik met 10mg toch wel aan redelijk hoge dosis zat, 6-12mg is hoge dosis volgens psychonautwiki.
Herkennen anderen zich hier ook in, met hun ervaring met Deschloroetizolam?
Toch maar extra bestelling doen van Etizolam en Flualprazolam? Want overige rc's als Clonazolam, Flunitrazolam...vind ik oftewel te heavy en/of te voos.
Fanax is ook nog alternatief, maar vind dit allesbehalve niet voldoen aan hoe deze her en der beschreven wordt, nl potenter dan dan Etizolam.
Mijn favoriete benzo rc's zijn Etizolam, Flualprazolam en Bromazolam. Hiervan verdwijnen 2 eerstgenoemde binnenkort.
Nu heb ik gisteren als alternatief voor Etizolam, Deschloroetizolam geprobeerd, dosis 10mg (2x5mg). Het wordt vaak beschreven als minder krachtig dan Etizolam, maar wel langwerkender. Ook zou de upcoming al na 1-5min zijn, volgens psychonautwiki. Wat ik wel heel snel vond.
Soit, mijn uiteindelijke ervaring was teleurstellend tout court. Had ook op maand tijd misschien 2x een benzo gepakt en was nu 2.5 week geleden. Had door serieuze verkoudheid en was grieperig, al kleine week slecht geslapen, dus een benzo om nog eens ff goed door te slapen leek welkom.
1. Werking, de upcoming liet ferm op zich wachten (na inname vrij onmiddellijk m'n bed ingekropen).
2. Na dik anderhalf uur nog niets of allesinds té weinig te merken, bleef té wakker, 1 Bromazolam van 3mg genomen en hierdoor wel lekker vast geslapen.
Dus die Deschloroetizolam lijkt wel vrij zwak spul te zijn, zeker omdat ik met 10mg toch wel aan redelijk hoge dosis zat, 6-12mg is hoge dosis volgens psychonautwiki.
Herkennen anderen zich hier ook in, met hun ervaring met Deschloroetizolam?
Toch maar extra bestelling doen van Etizolam en Flualprazolam? Want overige rc's als Clonazolam, Flunitrazolam...vind ik oftewel te heavy en/of te voos.
Fanax is ook nog alternatief, maar vind dit allesbehalve niet voldoen aan hoe deze her en der beschreven wordt, nl potenter dan dan Etizolam.