#1
Doe ik zeker. Dank je wel voor je commentaar en ja ik snap de gevaren, maar ik vind dat het wel bespreekbaar moet zijn. Morgen 2 trip rapport en nogmaals bedanktOké, maar dan ben jij een redelijke uitzondering. IV staat bekend als de gevaarlijkste en meest verslavende ROA. Met veel mensen die eenmaal op het punt komen hiermee te beginnen, gaat het snel bergafwaarts. Dat is waarom het op het forum nooit geadviseerd zal worden. Toch echt wel een beetje een ‘no go area’ op het gebied van drugs. Pas op jezelf.