#1
Een beetje zelfde zoals ik eerder een bericht plaatste over het verschil tussen 3-mmc en 4-mmc is er hier mijn persoonlijke ervaringen omtrent de mogelijke verschillen in effect tussen 2-FDCK en ketamine.
Ik had een paar weken voor het eerst 2-FDCK online besteld bij een RC vendor en had dezelfde verwachtingen qua effect ivm ketamine. Ik dacht doordat 2-FDCK juist ketamine is maar met een fluoratoom ipv een chlooratoom dat ze ook bijna dezelfde effecten zouden hebben echter niets is minder waar! Bovendien was de 2-FDCK getest dus wist ik wel dat ik te maken had met deze RC.
Qua inkickmoment vond ik dat 2-FDCK echt exact zelfde inslaat als ketamine. Sommige zeggen dat het langer zou duren voor het inkickt maar daar merkte ik geen verschil van.
Wat voor mij echt het verschil maakte is zo de trippy headspace die echt anders is. Kwalitatief kon ik minder helder over mezelf nadenken en voel ik me zelf wel higher op het moment zelf dan ketamine. De trip in het algemeen duurdt wel veel langer dan die van ket. De trippy headspace was anders voor mij omdat het visuele wel overheersde. Het geeft veel meer conceptuele trippy visuals met eerder kubistische vormen. Bij ket had ik eerder dat mijn visuals eerder altijd een gouden randje vormde rond structuren die ik al zag.
De dag nadien had ik geen kater en voelde ik me zelf wel beter dan normaal net zoals ik dat met normale ket heb.
Ook kon ik totaal niet slapen van 2-FDCK door de visuals, bij ket kon ik echt veel sneller in slaap vallen. 2-FDCK is naar mijn mening dus veel stimulerender. 2-FDCK neigt dus meer naar de stimulerende disso's zoals PCP en PCE voor mij, alhoewel ik daar geen ervaringen mee heb.
Nog een ander verschil dat ik merkte is de druk en schade op de blaas. Bij ketamine had ik nooit pijn aan mijn blaas en bij 2-FDCK zelf maar 1 keer te doen , zelf in zelfde dosages als ketamine kreeg ik direct pijn aan mijn blaas.
Dus in conclusie was 2-FDCK voor mij meer stimulerender, minder nadenkend en trippier.
Welke verschillen merken jullie van 2-FDCK ivm ketamine?
Ik had een paar weken voor het eerst 2-FDCK online besteld bij een RC vendor en had dezelfde verwachtingen qua effect ivm ketamine. Ik dacht doordat 2-FDCK juist ketamine is maar met een fluoratoom ipv een chlooratoom dat ze ook bijna dezelfde effecten zouden hebben echter niets is minder waar! Bovendien was de 2-FDCK getest dus wist ik wel dat ik te maken had met deze RC.
Qua inkickmoment vond ik dat 2-FDCK echt exact zelfde inslaat als ketamine. Sommige zeggen dat het langer zou duren voor het inkickt maar daar merkte ik geen verschil van.
Wat voor mij echt het verschil maakte is zo de trippy headspace die echt anders is. Kwalitatief kon ik minder helder over mezelf nadenken en voel ik me zelf wel higher op het moment zelf dan ketamine. De trip in het algemeen duurdt wel veel langer dan die van ket. De trippy headspace was anders voor mij omdat het visuele wel overheersde. Het geeft veel meer conceptuele trippy visuals met eerder kubistische vormen. Bij ket had ik eerder dat mijn visuals eerder altijd een gouden randje vormde rond structuren die ik al zag.
De dag nadien had ik geen kater en voelde ik me zelf wel beter dan normaal net zoals ik dat met normale ket heb.
Ook kon ik totaal niet slapen van 2-FDCK door de visuals, bij ket kon ik echt veel sneller in slaap vallen. 2-FDCK is naar mijn mening dus veel stimulerender. 2-FDCK neigt dus meer naar de stimulerende disso's zoals PCP en PCE voor mij, alhoewel ik daar geen ervaringen mee heb.
Nog een ander verschil dat ik merkte is de druk en schade op de blaas. Bij ketamine had ik nooit pijn aan mijn blaas en bij 2-FDCK zelf maar 1 keer te doen , zelf in zelfde dosages als ketamine kreeg ik direct pijn aan mijn blaas.
Dus in conclusie was 2-FDCK voor mij meer stimulerender, minder nadenkend en trippier.
Welke verschillen merken jullie van 2-FDCK ivm ketamine?