Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-mmc vanaf welke dosis effectief?

2-mmc vanaf welke dosis effectief?

26 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg slecht advies, zulke hoge doseringen nooooit nemen! Ik ben zelf fan van 2-mmc, juist omdat het zo'n lichte stimulant is. Wil je meer stimulatie, neem dan iets anders zoals xtc of zo maar ga niet de doseringen omhoog gooien. Je speelt met je gezondheid.. misschien je leven.

Nasaal heb ik vanaf doseringen van 30 à 40mg per neusgat (dus max 80mg totaal) al behoorlijke effecten die licht mdma-achtig zijn en zo'n drie tot vier uur duren. Oraal neem ik 150mg tot max 250mg per keer, die laatste dosis is al aardig hoog vind ik. Dat doe ik op festivals, om de twee uur zo'n dosis en maximaal twee keer bijnemen, om lekker energiek, flirterig en danserig te worden. Rectaal is 100mg tot max 180mg flink effectief om energiek en geil van te worden, duurt zo'n twee tot drie uur.
4
4EverChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind snuiven helemaal niks. Sinds mn rapé verslaving gaat er niets meer door mn neus. Heb 2-mmc in pellets van 250mg, als ik die neem heb ik voor een leuke avond genoeg en hoef ook niet meer bij te pakken. Hangt ws van je gevoeligheid af maar effectief is het bij mij in lagere dosering ook al..
W
WausieDinosaurusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heuyheuy! Ben eens benieuwd of er hier al wat mensen ervaring hebben met 2-MMC? Heb wat rondgezocht op het forum, maar kon het juiste antwoord niet echt vinden. Afgelopen uur/anderhalf uur heb ik zo'n 140 mg nasaal ingenomen, maar merk eigenlijk amper iets behalve een branderige neus en klamme handen. Mijn recente ervaringen met 3-CMC zijn dat ik op deze dosis vrij rap al aardig scheef ga. Is 2-MMC gewoon iets wat veel minder effect geeft, of moet ik dit anders doseren?

Thanks!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
WausieDinosaurus zei:
Heuyheuy! Ben eens benieuwd of er hier al wat mensen ervaring hebben met 2-MMC? Heb wat rondgezocht op het forum, maar kon het juiste antwoord niet echt vinden. Afgelopen uur/anderhalf uur heb ik zo'n 140 mg nasaal ingenomen, maar merk eigenlijk amper iets behalve een branderige neus en klamme handen. Mijn recente ervaringen met 3-CMC zijn dat ik op deze dosis vrij rap al aardig scheef ga. Is 2-MMC gewoon iets wat veel minder effect geeft, of moet ik dit anders doseren?

Thanks!
Klik om te vergroten...
Ongeveer 100 mg prullenbak gedoseerd. Het is echt zo’n flut drug dat volgens mij net zo’n slappe but is als droge khat bladeren. Soort milde slecht gezette filter koffie met net iets te veel water per kopje.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
2mmc is een vrij subtiele stimulant. Je gaat hoogstens een moodlift krijgen met wat lichte stimulatie. Heb geen hoge verwachtingen met dit middel want dan gaat het nogal tegenvallen. Normaal is 75 a 100mg nasaal genoeg om enig effect te verkrijgen.
W
WausieDinosaurusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het uiteindelijk gecombineerd met blue69, en later op de nacht (ochtend eigenlijk) nog wat ghb bijgepakt. Had wel het gevoel dat die 2-mmc wel een extra stimulant was die de gehele ervaring daarin wel versterkte. Ik weet dat dit niet bepaald verstandig is, en heb hierbij dan ook goed naar mijn lichamelijke signalen geluisterd. Maar de 2-mmc op zichzelf bracht idd niet echt veel verandering met zich mee. Erg jammer, vond 3-cmc dan wel een stuk leuker maar heb gelezen dat dit door de -C* ipv de -M* veel ongezonder (/giftiger) maakt. Liefst zo biologisch mogelijk trippen in de mate van het mogelijke :tearsofjoy:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kreeg zelf van 3cmc altijd hoofdpijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."