Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4MMC snuif of bom

4MMC snuif of bom

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sniesnasnatsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zelf ben een voorstander van snuiven.
Dit omdat ik als bommetjes neem van MMC, ik standaard verschrikkelijk buikpijn krijg en dat dan vaak eindigt in een kots festijn....
als ik MMC haal, dan haal ik een bepaald aantal gram en zorg ik dat ik geen contant geld in huis heb... op = op🙂

En heel eerlijk, ik vind de handeling van een lijntje leggen en op snuiven heerlijk! Een bommetjes nemen is zo snel klaar😅 dan gooi ik liever een pil in mijn mik, en dan zijn de effecten ook vele malen leuker..

Weet je zeker dat het 4MMC is?
heb je het laten testen?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Orale inname van 4-mmc geeft niet dezelfde rush als het snuiven/pluggen ervan. Bij slikken is het effect veel stabieler en komt het rustiger op zetten.

Als je het snuift merk je zeer snel al een euforische rush die duidelijk merkbaar is (omdat je zo snel van nuchter naar onder invloed gaat in plaats van geleidelijk). Bij snuiven trekt die hoge piek ook heel snel weer weg, zo kom je in die oneindige cyclus van bijpakken terecht.

Ik zou je aanraden om gewoon bommetjes te maken. Is dit minder sterk dan je gehoopt had? Dan kun je altijd nog snuiven.
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#3
sniesnasnatsie zei:
Weet je zeker dat het 4MMC is?
Klik om te vergroten...
Hij is getest en is 4MMC. Net een lijntje van 120 gedaan en komt wel binnen. Wat een heerlijk gevoel. 3MMC was lekker maar dit is toch iets heel anders. De rest maar bommen, lijkt me veiliger voor op tijd te kunnen stoppen 😄
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flippo zei:
Hij is getest en is 4MMC. Net een lijntje van 120 gedaan en komt wel binnen. Wat een heerlijk gevoel. 3MMC was lekker maar dit is toch iets heel anders. De rest maar bommen, lijkt me veiliger voor op tijd te kunnen stoppen 😄
Klik om te vergroten...

Geniet ervan!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flippo zei:
Hij is getest en is 4MMC. Net een lijntje van 120 gedaan en komt wel binnen. Wat een heerlijk gevoel. 3MMC was lekker maar dit is toch iets heel anders. De rest maar bommen, lijkt me veiliger voor op tijd te kunnen stoppen 😄
Klik om te vergroten...

Geluksvogel, dat je nog aan ‘The Real 4-MMC’ hebt weten te komen. 🙌👌 Zuivere 3-MMC is tegenwoordig naar het schijnt al erg lastig verkrijgbaar.

Zelf geen ervaring met 4-MMC, maar 3-MMC (laat staan 2-MMC) vind ik eigenlijk te flauw, dus zou er wel nog benieuwd naar zijn om de echte ‘Miauw’ ooit te proberen mocht het eens op m’n pad komen.

Is er meer serotonine/love-feeling? Op het spectrum meer richting MDMA? Of hoe zou je het verschil beschrijven?

Enjoy! :cheerpompom:
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Geluksvogel, dat je nog aan ‘The Real 4-MMC’ hebt weten te komen. 🙌👌 Zuivere 3-MMC is tegenwoordig naar het schijnt al erg lastig verkrijgbaar.

Zelf geen ervaring met 4-MMC, maar 3-MMC (laat staan 2-MMC) vind ik eigenlijk te flauw, dus zou er wel nog benieuwd naar zijn om de echte ‘Miauw’ ooit te proberen mocht het eens op m’n pad komen.

Is er meer serotonine/love-feeling? Op het spectrum meer richting MDMA? Of hoe zou je het verschil beschrijven?

Enjoy! :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
Ik noemde het ook al in een ander bericht, maar volgens de medewerkers bij het testcentrum van Jellinek is als 4-MMC verkocht spul weer steeds vaker the real deal. Daar kunnen wij weer mooi de vruchten van plukken. 3-MMC daarentegen is helemaal weg. Het blijkt of 2-MMC of 3-CMC te zijn.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Big D-licious zei:
Ik noemde het ook al in een ander bericht, maar volgens de medewerkers bij het testcentrum van Jellinek is als 4-MMC verkocht spul weer steeds vaker the real deal. Daar kunnen wij weer mooi de vruchten van plukken. 3-MMC daarentegen is helemaal weg. Het blijkt of 2-MMC of 3-CMC te zijn.
Klik om te vergroten...

Nee hoor, onze dealer heeft zowel echte geteste 3m als 4m 👍😎
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
MyLittlePonyPack zei:
Nee hoor, onze dealer heeft zowel echte geteste 3m als 4m 👍😎
Klik om te vergroten...
Lucky!! Is echt een uitzondering tegenwoordig!
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#9
MyLittlePonyPack zei:
Nee hoor, onze dealer heeft zowel echte geteste 3m als 4m
Klik om te vergroten...
de 3 voor de ban was iets anders dan wat het nu is. Het is niet meer hetzelfde, ook al test het als 3m. De 3m pre ban was zoveel beter. Coke gevoel dat uren duurde en je sliep er nog goed op. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat er aan een bepaald "ingrediënt" niet meer aan te geraken was.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flippo zei:
de 3 voor de ban was iets anders dan wat het nu is. Het is niet meer hetzelfde, ook al test het als 3m. De 3m pre ban was zoveel beter. Coke gevoel dat uren duurde en je sliep er nog goed op. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat er aan een bepaald "ingrediënt" niet meer aan te geraken was.
Klik om te vergroten...
Je zou toch zeggen dat je een bepaalde stof alleen exact na kan maken als je exact dezelfde ingrediënten gebruikt, toch? Misschien kan @Neo-Shulginist z’n licht hierover laten schijnen. Ik hoor namelijk vaker over dat bepaalde batches van stoffen beter/slechter waren, maar afgezien van de puurheid kan er toch geen verschil in zitten?

2-(methylamino)-1-(3-methylfenyl)propan-1-on is gewoon altijd dezelfde 2-(methylamino)-1-(3-methylfenyl)propan-1-on?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Big D-licious zei:
Je zou toch zeggen dat je een bepaalde stof alleen exact na kan maken als je exact dezelfde ingrediënten gebruikt, toch? Misschien kan @Neo-Shulginist z’n licht hierover laten schijnen. Ik hoor namelijk vaker over dat bepaalde batches van stoffen beter/slechter waren, maar afgezien van de puurheid kan er toch geen verschil in zitten?

2-(methylamino)-1-(3-methylfenyl)propan-1-on is gewoon altijd dezelfde 2-(methylamino)-1-(3-methylfenyl)propan-1-on?
Klik om te vergroten...
Stoffen kunnen ook linksdraaiend of rechtsdraaiend zijn. Net zoals dat je linkerhand een spiegelbeeld is van je rechterhand. Probeer maar eens iemands hand te schudden met je linkerhand in plaats van je rechterhand, en je snapt meteen waarom zo'n spiegelbeeld veel verschil kan maken.


Bij het productieproces van drugs kun je ervoor kiezen om zulke spiegelbeelden te scheiden (isomerisatie heet dat). Dat kost vaak wel een extra productiestap. Lang niet elke producent neemt die moeite.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Big D-licious zei:
Ik noemde het ook al in een ander bericht, maar volgens de medewerkers bij het testcentrum van Jellinek is als 4-MMC verkocht spul weer steeds vaker the real deal. Daar kunnen wij weer mooi de vruchten van plukken. 3-MMC daarentegen is helemaal weg. Het blijkt of 2-MMC of 3-CMC te zijn.
Klik om te vergroten...
Komt omdat het ontzettend makkelijk te maken is, online is het heel gemakkelijk te krijgen. Meermaals gehad; allemaal zuivere 4mmc echter is de een beter dan de ander. Mogelijk kan dat nog liggen aan de wijze van synthese. Op een niet nader te noemen forum staat naast producenten(verkopers) / vendors bomvol instructies hoe te maken.

jammer dat niemand een poging heeft genomen daar MDMC te produceren en aan te bieden 🤣

maar ja, 4mmc is de holy grail. Dus have fun!
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb enkele grammetjes 4MMC die ik wil testen.
Uit ervaring hebben de 2 en 3 bij me het beste effect met een bommetje.. Het snuiven zorgt voor meer craving en de roes duurt minder lang. Bommetje komt lekker aan, duurt langer en comedown gaat zonder al te veel cravings.

Is dit met 4MMC ook zo? Wat is jullie ervaring? Snuiven of bommen?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik begin met snuiven om snel effect en een piek te hebben en daarna neem ik bommetjes om een langere werking te hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."