Ik begin met snuiven om snel effect en een piek te hebben en daarna neem ik bommetjes om een langere werking te hebben.
Hij is getest en is 4MMC. Net een lijntje van 120 gedaan en komt wel binnen. Wat een heerlijk gevoel. 3MMC was lekker maar dit is toch iets heel anders. De rest maar bommen, lijkt me veiliger voor op tijd te kunnen stoppen 😄Weet je zeker dat het 4MMC is?
Hij is getest en is 4MMC. Net een lijntje van 120 gedaan en komt wel binnen. Wat een heerlijk gevoel. 3MMC was lekker maar dit is toch iets heel anders. De rest maar bommen, lijkt me veiliger voor op tijd te kunnen stoppen 😄
Hij is getest en is 4MMC. Net een lijntje van 120 gedaan en komt wel binnen. Wat een heerlijk gevoel. 3MMC was lekker maar dit is toch iets heel anders. De rest maar bommen, lijkt me veiliger voor op tijd te kunnen stoppen 😄

Ik noemde het ook al in een ander bericht, maar volgens de medewerkers bij het testcentrum van Jellinek is als 4-MMC verkocht spul weer steeds vaker the real deal. Daar kunnen wij weer mooi de vruchten van plukken. 3-MMC daarentegen is helemaal weg. Het blijkt of 2-MMC of 3-CMC te zijn.Geluksvogel, dat je nog aan ‘The Real 4-MMC’ hebt weten te komen. 🙌👌 Zuivere 3-MMC is tegenwoordig naar het schijnt al erg lastig verkrijgbaar.
Zelf geen ervaring met 4-MMC, maar 3-MMC (laat staan 2-MMC) vind ik eigenlijk te flauw, dus zou er wel nog benieuwd naar zijn om de echte ‘Miauw’ ooit te proberen mocht het eens op m’n pad komen.
Is er meer serotonine/love-feeling? Op het spectrum meer richting MDMA? Of hoe zou je het verschil beschrijven?
Enjoy!![]()
Ik noemde het ook al in een ander bericht, maar volgens de medewerkers bij het testcentrum van Jellinek is als 4-MMC verkocht spul weer steeds vaker the real deal. Daar kunnen wij weer mooi de vruchten van plukken. 3-MMC daarentegen is helemaal weg. Het blijkt of 2-MMC of 3-CMC te zijn.
Lucky!! Is echt een uitzondering tegenwoordig!Nee hoor, onze dealer heeft zowel echte geteste 3m als 4m 👍😎
de 3 voor de ban was iets anders dan wat het nu is. Het is niet meer hetzelfde, ook al test het als 3m. De 3m pre ban was zoveel beter. Coke gevoel dat uren duurde en je sliep er nog goed op. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat er aan een bepaald "ingrediënt" niet meer aan te geraken was.Nee hoor, onze dealer heeft zowel echte geteste 3m als 4m
Je zou toch zeggen dat je een bepaalde stof alleen exact na kan maken als je exact dezelfde ingrediënten gebruikt, toch? Misschien kan @Neo-Shulginist z’n licht hierover laten schijnen. Ik hoor namelijk vaker over dat bepaalde batches van stoffen beter/slechter waren, maar afgezien van de puurheid kan er toch geen verschil in zitten?de 3 voor de ban was iets anders dan wat het nu is. Het is niet meer hetzelfde, ook al test het als 3m. De 3m pre ban was zoveel beter. Coke gevoel dat uren duurde en je sliep er nog goed op. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat er aan een bepaald "ingrediënt" niet meer aan te geraken was.
Stoffen kunnen ook linksdraaiend of rechtsdraaiend zijn. Net zoals dat je linkerhand een spiegelbeeld is van je rechterhand. Probeer maar eens iemands hand te schudden met je linkerhand in plaats van je rechterhand, en je snapt meteen waarom zo'n spiegelbeeld veel verschil kan maken.Je zou toch zeggen dat je een bepaalde stof alleen exact na kan maken als je exact dezelfde ingrediënten gebruikt, toch? Misschien kan @Neo-Shulginist z’n licht hierover laten schijnen. Ik hoor namelijk vaker over dat bepaalde batches van stoffen beter/slechter waren, maar afgezien van de puurheid kan er toch geen verschil in zitten?
2-(methylamino)-1-(3-methylfenyl)propan-1-on is gewoon altijd dezelfde 2-(methylamino)-1-(3-methylfenyl)propan-1-on?
Komt omdat het ontzettend makkelijk te maken is, online is het heel gemakkelijk te krijgen. Meermaals gehad; allemaal zuivere 4mmc echter is de een beter dan de ander. Mogelijk kan dat nog liggen aan de wijze van synthese. Op een niet nader te noemen forum staat naast producenten(verkopers) / vendors bomvol instructies hoe te maken.Ik noemde het ook al in een ander bericht, maar volgens de medewerkers bij het testcentrum van Jellinek is als 4-MMC verkocht spul weer steeds vaker the real deal. Daar kunnen wij weer mooi de vruchten van plukken. 3-MMC daarentegen is helemaal weg. Het blijkt of 2-MMC of 3-CMC te zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."