#1
Ik zelf ben een voorstander van snuiven.
Dit omdat ik als bommetjes neem van MMC, ik standaard verschrikkelijk buikpijn krijg en dat dan vaak eindigt in een kots festijn....
als ik MMC haal, dan haal ik een bepaald aantal gram en zorg ik dat ik geen contant geld in huis heb... op = op🙂
En heel eerlijk, ik vind de handeling van een lijntje leggen en op snuiven heerlijk! Een bommetjes nemen is zo snel klaar😅 dan gooi ik liever een pil in mijn mik, en dan zijn de effecten ook vele malen leuker..
Weet je zeker dat het 4MMC is?
heb je het laten testen?
Dit omdat ik als bommetjes neem van MMC, ik standaard verschrikkelijk buikpijn krijg en dat dan vaak eindigt in een kots festijn....
als ik MMC haal, dan haal ik een bepaald aantal gram en zorg ik dat ik geen contant geld in huis heb... op = op🙂
En heel eerlijk, ik vind de handeling van een lijntje leggen en op snuiven heerlijk! Een bommetjes nemen is zo snel klaar😅 dan gooi ik liever een pil in mijn mik, en dan zijn de effecten ook vele malen leuker..
Weet je zeker dat het 4MMC is?
heb je het laten testen?
