Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopvolger 6ABP?

opvolger 6ABP?

5 antwoorden
993 weergaven
18-5-2026
W
WappetskiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag, sinds juli is 6ABP verboden, en niet meer te krijgen. Ik vroeg me af of er al nieuwe producten bestaan die als opvolger kunnen gelden, wie o wie?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wappetski zei:
Dag, sinds juli is 6ABP verboden, en niet meer te krijgen. Ik vroeg me af of er al nieuwe producten bestaan die als opvolger kunnen gelden, wie o wie?
Klik om te vergroten...
Die zijn er niet, want er is een stofgroepenverbod ingegaan.

Lees hier bij om er achter te komen wat dat inhoudt:
www.drugsinfo.nl

Verbod op designer drugs: wat je moet weten

Vanaf 1 juli 2025 zijn hele groepen drugs in één keer verboden. Dit heet het stofgroepenverbod.
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ergens wel benieuwd of dit middel op de zwarte markt gaat opduiken, het was best populair volgens mij.
Ik persoonlijk gebruik het maar heel af en toe vanwege de lange werking. Komt ook nauw met de dosering, maandje geleden op een rave gebruikt, net iets te hoog gedoseerd, 6 uur niet kunnen piesen vond ik toch een beetje zorgelijk..
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#4
Innerscoop zei:
Ik ben ergens wel benieuwd of dit middel op de zwarte markt gaat opduiken, het was best populair volgens mij.
Ik persoonlijk gebruik het maar heel af en toe vanwege de lange werking. Komt ook nauw met de dosering, maandje geleden op een rave gebruikt, net iets te hoog gedoseerd, 6 uur niet kunnen piesen vond ik toch een beetje zorgelijk..
Klik om te vergroten...
Is met MDMA niet anders, ook niet kunnen sassen. Vind ik niet zo'n probleem. Alleen vervelend dat wanneer je eindelijk slaapt je weer eruit moet ik te piemelen maar ach, als dat het ergste is.

6apb is echt wel een dikke favoriet bij mij, zeker bij langere feesten zoals dag festivals. Heb voorlopig even voldoende in huis maar hoop dat het toch nog ergens de kop opsteekt in de komende jaren en anders is het good old MDMA, werkt ook meer dan prima.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Innerscoop zei:
Ik ben ergens wel benieuwd of dit middel op de zwarte markt gaat opduiken, het was best populair volgens mij.
Ik persoonlijk gebruik het maar heel af en toe vanwege de lange werking. Komt ook nauw met de dosering, maandje geleden op een rave gebruikt, net iets te hoog gedoseerd, 6 uur niet kunnen piesen vond ik toch een beetje zorgelijk..
Klik om te vergroten...

Die mate van spierspanning betekent inderdaad dat je waarschijnlijk een te hoge dosis neemt. Ik vind dit soort bijwerkingen bij 6-APB veel milder dan bij XTC, heb er eigenlijk nooit last van.

Ik ben ook benieuwd of het op de zwarte markt komt, of dat mensen toch massaal teruggaan naar MDMA…
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er bij mdma nooit last van gehad, maar ik ging op die 6-apb harder dan ik ooit ben gegaan (dat ging trouwens verder prima hoor, gewoon "happy adhd " zullen we maar zeggen).
Het is iig een leuk middel, de tijd zal leren of het een plekje verdient bij de nachtapotheker.
Ik kan me voorstellen dat mdma lucratiever is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."