Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc productie

3mmc productie

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gehoord dat de precursor zo goed als niet meer verkocht wordt vanuit China. De precursor voor 4-mmc is wel nog volop beschikbaar.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi lieve menschen,

Ik zat eens na te denken....

Er is al een langere tijd een ontzettend grote vraag naar 3mmc, mensen neigen er zo naar dat er praktisch alleen maar 2mmc (of aanverwanten) wordt verkocht.
Waarom wordt dit niet gewoon ergens in een hutje in Brabant massaal geproduceerd zoals speed?

Is dit omdat er een bepaalde formule mist? Bepaalde ingrediënten/chemicaliën? Is het een gat in de markt?

Ik zie wel vaak op andere fora dat er in andere landen (canada/polen) dat er wel daar nog een groot deel echte 3mmc wordt verkocht.

Ik ben hier wel benieuwd naar als iemand hier meer van weet. Ik ben zelf een groot fan van 3mmc zo op zijn tijd, maar het lijkt compleet te verdwijnen en hoop dat het snel terugkomt. (copium)

Groetjes,

Bengozy
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#3
XMR zei:
Ik heb gehoord dat de precursor zo goed als niet meer verkocht wordt vanuit China. De precursor voor 4-mmc is wel nog volop beschikbaar.
Klik om te vergroten...
Oke oke, dat klinkt al iets logischer. Al moet ik zeggen dat ik ook weinig 4mmc zie.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bengozy zei:
Oke oke, dat klinkt al iets logischer. Al moet ik zeggen dat ik ook weinig 4mmc zie.
Klik om te vergroten...
Dat zal een lokaal probleem zijn, online wordt 4-mmc tegenwoordig bijna overal wel aangeboden.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
De natuurlijke bron is qat. Hoe ingewikkeld en/of winstgevend het vanaf daar is weet ik niet.

Ik weet wel dat, hoe interessant en vaak onschuldig bedoeld ook, praten over productie en handel op ons forum verboden is.

Laten we dat respecteren. Onze mods zullen het al druk genoeg hebben met die hele hetze op rc's die in de media gaande is...
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nathaniel zei:
De natuurlijke bron is qat. Hoe ingewikkeld en/of winstgevend het vanaf daar is weet ik niet.

Ik weet wel dat, hoe interessant en vaak onschuldig bedoeld ook, praten over productie en handel op ons forum verboden is.

Laten we dat respecteren. Onze mods zullen het al druk genoeg hebben met die hele hetze op rc's die in de media gaande is...
Klik om te vergroten...
Excuses, dat wist ik niet. Topic mag gesloten worden.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bengozy zei:
Hoi lieve menschen,

Ik zat eens na te denken....

Er is al een langere tijd een ontzettend grote vraag naar 3mmc, mensen neigen er zo naar dat er praktisch alleen maar 2mmc (of aanverwanten) wordt verkocht.
Waarom wordt dit niet gewoon ergens in een hutje in Brabant massaal geproduceerd zoals speed?

Is dit omdat er een bepaalde formule mist? Bepaalde ingrediënten/chemicaliën? Is het een gat in de markt?

Ik zie wel vaak op andere fora dat er in andere landen (canada/polen) dat er wel daar nog een groot deel echte 3mmc wordt verkocht.

Ik ben hier wel benieuwd naar als iemand hier meer van weet. Ik ben zelf een groot fan van 3mmc zo op zijn tijd, maar het lijkt compleet te verdwijnen en hoop dat het snel terugkomt. (copium)

Groetjes,

Bengozy
Klik om te vergroten...
Omdat het illegaal is dus dan kan je net zo goed echte harddrugs gaan verkopen. Verder is het productieproces of produceren van drugs vol met risicos en zijn klanten makkelijk genoeg om alles maar naar binnen te schuiven als het het stickertje 3mmc heeft ongeacht wat het dan ook mogen zijn. Overigens is praten over productie in deze zin niet verboden. Het vragen naar productieprocessen en hoe drugs te produceren is verboden.

Overigens voor de correctheid is de natuurlijke variant van de cathinoon Qat en is de C in 3mmc een synthetische variant daarvan. Jammer dat zowel Dirk als Neo Shulgist er niet meer zijn die konden hier altijd mooi op losgaan haha.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brakka Mang zei:
Overigens is praten over productie in deze zin niet verboden. Het vragen naar productieprocessen en hoe drugs te produceren is verboden.
Klik om te vergroten...
Het is een dun lijntje en het lijntje was al dun genoeg, laten we het "ze" niet te makkelijk maken 😉

Spoiler
Hai "ze", koffie en donuts weer lekker vanavond?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nathaniel zei:
Het is een dun lijntje en het lijntje was al dun genoeg, laten we het "ze" niet te makkelijk maken 😉

Spoiler
Hai "ze", koffie en donuts weer lekker vanavond?
Klik om te vergroten...
Volgens mij zit jij in de verkeerde space te spacen🤣
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik pak m'n space waar ik wil nondeju!😝

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."