Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is...

Liefde is...

772 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
El Retro zei:
omfg...
Klik om te vergroten...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
kees zei:
mijn verslaving is eten en dan voor mij is dat pure liefde , ik gebruik niets meer ik eet liever . Eten kan ook een harde verslaving zijn geloof mij dus waarom opent men hier geen speciaal topic over????? je hebt speed , alcohol ghb enz waarom geen eten ?
Klik om te vergroten...

als ik al jou posts lees word ik misselijk.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#3
wie heb jij vandaag niet kunnen neuken ? wat een vriendelijke opmerking hier weer , geef jou een goede raad gozer ga buiten een uurtje met je blote kont in de wind staan hoop dat je dan afgekoeld bent
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon niet in de stemming voor dit soort posts.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#5
een zeikerdje ben jij :smilingimp:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
kees zei:
Voor mij is liefde die eerst beet van die ham in die gouden morgen , die flinke snauw in die spek met bonen met worst , die hap waar heel je lijf van sidert van genot :hearteyes: o' wat is eten fijn , een lekker kippetje aan het spit overgoten in botersaus , die kalkoen van oma die we samen met kerst opeten met opa john o wat ik eet ik graag . :hearteyes:
Klik om te vergroten...


gast. ik lig hier in een deuk om jou. jij bent echt een fucking retard. :mrgreen:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
jij een perverseling.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#8
verklaar??
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Love is ... a one-way street.
s
snats4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
liefde is sos
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
omdat al je posts gaan over schijt en dergelijke. Ofwel om vettig eten. En in de topic over hoe je een bierflesje opent zeg je: probeer het niet anaal want dat doet pijn. Jezus.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
mwhahahaha.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#13
gast ik heb 2 weken een half hard afgezien met dieeten en nu is die ontlading daar . Maar o wee als jullie jullie liefde verklaren over pep of coke of enz dan is dat allemaal in orde maar als ik mijn liefde verklaar over de echte geneugden des leven eten en drinken dan ben ik een idioot . Wat is het verschil juist niets IK HOU VAN LEKKER ETEN en DAN . en dat van dat bierflesje is mij wel niet gelukt HOOR moesten jullie dat niet weten. :smilingimp:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liefde = drugs? Zoeits zou ik nooit zeggen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Love is pain
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
kees zei:
gast ik heb 2 weken een half hard afgezien met dieeten en nu is die ontlading daar . Maar o wee als jullie jullie liefde verklaren over pep of coke of enz dan is dat allemaal in orde maar als ik mijn liefde verklaar over de echte geneugden des leven eten en drinken dan ben ik een idioot . Wat is het verschil juist niets IK HOU VAN LEKKER ETEN en DAN . en dat van dat bierflesje is mij wel niet gelukt HOOR moesten jullie dat niet weten. :smilingimp:
Klik om te vergroten...

het is al lang goed
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
kees zei:
Voor mij is liefde die eerst beet van die ham in die gouden morgen , die flinke snauw in die spek met bonen met worst , die hap waar heel je lijf van sidert van genot :hearteyes: o' wat is eten fijn , een lekker kippetje aan het spit overgoten in botersaus , die kalkoen van oma die we samen met kerst opeten met opa john o wat ik eet ik graag . :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Moron!
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#18
kijk eerst naar je eigen zeikerd !!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen, wat een agressie. :cry:


:)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Liefde is, verslaafd zijn aan.. elkaar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...39
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."