#1
kees zei:gast ik heb 2 weken een half hard afgezien met dieeten en nu is die ontlading daar . Maar o wee als jullie jullie liefde verklaren over pep of coke of enz dan is dat allemaal in orde maar als ik mijn liefde verklaar over de echte geneugden des leven eten en drinken dan ben ik een idioot . Wat is het verschil juist niets IK HOU VAN LEKKER ETEN en DAN . en dat van dat bierflesje is mij wel niet gelukt HOOR moesten jullie dat niet weten.![]()
het is al lang goed

