#1
oh heerlijk gewoon !! zo vol als jullie van elkaar zijn
zien jullie het dan niet
liefde is agressie en haat.
net zo iets als -->
IK HAAT PEP !!! WHAAAAGRGGGGRRRRR BRRRRR zo dat was lekkerrs !!
Mensen, wat een agressie.
zien jullie het dan niet
liefde is agressie en haat.
net zo iets als -->
IK HAAT PEP !!! WHAAAAGRGGGGRRRRR BRRRRR zo dat was lekkerrs !!