#1
Zo lang zij het wel leuk blijven vinden heeft de rest ook iets om om te lachen, niet? De XTC met heroine blijft voor mij ook vermakelijk, for reasons beyond the obvious of course..Djo zei:Wat zijn we weer lekker bijdehand bezig. Zulk soort antwoorden zijn niet eens lachwekkend meer! Bedroevend eerder!![]()