#1
Zodra er geflirt word er op af gaan,
voor de resrt kan ik geen antwoord geven want letters gaan doorrelkaar volgens mij.
voor de resrt kan ik geen antwoord geven want letters gaan doorrelkaar volgens mij.

Hier zat ik dus ook al aan te denken, alleen waarom zou je een jacht opgeven als je ECHT gek op iemand bent? Je speelt dan alleen een spelletje, en je bent daar gek op. Als het serieuzer wordt, dan laat je los. Nogal een vaag spel dat je speelt. Naar mijn mening verveel je op ten duur en vind je de persoon in kwestie toch niet zo leuk. Echt een puber ding om zo te denken, maar toch zie ik het vrouwen van 25-30 ook veel doen. (sorry voor spelfouten, ben fucked up)Anon zei:Niets is mooier dan jagen op een prooi die het uiterste van je kunnen en je inspanning vergt, en het waard is om gevangen te worden.
Eindigt de jacht, dan is de jager zijn interesse verloren omdat de jacht te makkelijk was, hij de prooi realistischerwijs niet meer kan vangen, of hij heeft de prooi vervangen voor eentje van hogere waarde.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."