Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInteresse verloren

Interesse verloren

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zodra er geflirt word er op af gaan,

voor de resrt kan ik geen antwoord geven want letters gaan doorrelkaar volgens mij.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi beste vrienden,

Hoe komt het dat, zowel man als vrouw, plotseling haar of zijn interesse kan verliezen in iemand, nadat er weken/maanden lang geflirt werdt, en de ontvanger in dit verhaal ook interesse toont, zijn best doet, en opeens merkt dat er niet meer geflirt wordt aan de kant van de zender? Snap je het nog?

Dus dat er met je wordt geflirt, je flirt terug, en opeens wordt er niet meer geflirt door diegene die daarmee is begonnen....??
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Diegene is iemand tegengekomen die interessanter en dus meer de moeite waard is...

Dus voortaan meteen happen als er geflirt wordt, want voor je het weet zijn er alweer andere kapers op de kust. Zo gaat dat nou eenmaal... Wie niet waagt, wie niet wint! :wave:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ken je de uitdrukking 'Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak'. Ik denk dan aan zo iets. Maar zo zal het toch niet altijd gaan, toch? Gevalletje van pech.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niets is mooier dan jagen op een prooi die het uiterste van je kunnen en je inspanning vergt, en het waard is om gevangen te worden.

Eindigt de jacht, dan is de jager zijn interesse verloren omdat de jacht te makkelijk was, hij de prooi realistischerwijs niet meer kan vangen, of hij heeft de prooi vervangen voor eentje van hogere waarde.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anon zei:
Niets is mooier dan jagen op een prooi die het uiterste van je kunnen en je inspanning vergt, en het waard is om gevangen te worden.

Eindigt de jacht, dan is de jager zijn interesse verloren omdat de jacht te makkelijk was, hij de prooi realistischerwijs niet meer kan vangen, of hij heeft de prooi vervangen voor eentje van hogere waarde.
Klik om te vergroten...
Hier zat ik dus ook al aan te denken, alleen waarom zou je een jacht opgeven als je ECHT gek op iemand bent? Je speelt dan alleen een spelletje, en je bent daar gek op. Als het serieuzer wordt, dan laat je los. Nogal een vaag spel dat je speelt. Naar mijn mening verveel je op ten duur en vind je de persoon in kwestie toch niet zo leuk. Echt een puber ding om zo te denken, maar toch zie ik het vrouwen van 25-30 ook veel doen. (sorry voor spelfouten, ben fucked up)
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meegemaakt dan?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
met iemand flirten of neuken betekent nog niets vriend,een mens of de liefde is gewoon ondoorgrondelijk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja.. diegene begrijpt denk ik het belang van één vogel in de hand niet..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."