#1
Weet ik. Krijg je al een erectie van mn posts of zit je aan de coke? We moeten wel ontopic blijven namelijk.
ExceptionalInsight zei:Weet ik. Krijg je al een erectie van mn posts of zit je aan de coke? We moeten wel ontopic blijven namelijk.
I'll take pictures.4 fmp zei:Nee wel van die gedachte dat je AG in z'n bek ging schijten ofzo,ExceptionalInsight zei:Weet ik. Krijg je al een erectie van mn posts of zit je aan de coke? We moeten wel ontopic blijven namelijk.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."