#1
W.F.L. zei:pushu zei:Het hoeft niet altijd zo serieus te zijn maar als ik erg zin heb in sex, dat ik op mijn vriend ga zitten, dan wil ik hem niet zien lachen want dan heb ik het gevoel dat hij niet geniet en me een beetje ligt uit te lachen... Kan wel sjagrijnig van worden![]()
Hahaha, dat heb ik ook, maar dat ligt gewoon aan de positie, denk ik. Ik vind een vrouw boven een beetje vreemd, haha. Echt niet zo'n fijne manier om sex te hebben vind ik.
Hmmmm. Ik heb het altijd al geweten.