Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHersen schade

Hersen schade

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
jpm zei:
Kun je dan al veel hersenschade opgelopen hebben?
Klik om te vergroten...

Dat zou kunnen, kan ik moeilijk iets van zeggen. Hoeveel gebruikte je, hoe vaak enz.

Maar als je dat zeker wil weten zul je toch even bij de dokter moeten langsgaan.
j
jpmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

Ik heb een vraagje over de hersenschade die je oploopt....

Als je vanaf je 18e drugs gebruikt zoals cocaine soms ghb een keer een pilletje enz....
en je stopt daarmee op je 20e / 21e....

Kun je dan al veel hersenschade opgelopen hebben?
Is de schade die je oploopt nog te herstellen door de rest van je leven wel gezond te leven
etc...

Alvast super bedankt voor jullie hulp

Mvg,

JPm
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#3
om eerlijk te zijn zou ik me er niet te veel zorgen over maken, je kunt er niets meer aan veranderen aan je (overmatig?) gebruik.

gewoon zorgen dat je nugezond leeft, meer kun je niet doen.
zorgen maken is totaal nutteloos.
j
jpmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt ook gelijk ja....

Maakte me toch een beetje zorgen, maar inderdaad gebeurd is gebeurd :wink:

Nu maar is op het goede pad blijven :wink: dankje
j
jpmLid
01-01-2024, 00:00
#5
dankuwel voor je reactie....

idd dat is moeilijk te zeggen.

Ik heb periodes veel cocaine gebruikt soms wel is een maand lang 3 a 4 g per dag.
Maar dan ook weer ineens stoppen en tijdje niet en natuurlijik de begin periode nooit zo veel gebruikt.

Maar ik ben ook langs de dokter / dokters geweest.
De een zegt je kan natuurlijk schade oplopen dat is altijd, maar : meestal valt het nog wel mee of gewoon geen schade wanneer je stopt en niet meer een "junk" leven leid. , dan kan het gewoon herstellen omdat je nog jong bent.

Gr

JPm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."