Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ik heb een vraagje over de hersenschade die je oploopt.... Als je vanaf je 18e drugs gebruikt zoals cocaine soms ghb een keer een pilletje enz.... en je stopt daarmee op je 20e / 21e.... Kun je dan al veel hersenschade opgelopen hebben? Is de schade die je oploopt nog te herstellen door de rest van je leven wel gezond te leven etc... Alvast super bedankt voor jullie hulp Mvg, JPm"
"Je hebt ook gelijk ja.... Maakte me toch een beetje zorgen, maar inderdaad gebeurd is gebeurd Nu maar is op het goede pad blijven dankje"
"dankuwel voor je reactie.... idd dat is moeilijk te zeggen. Ik heb periodes veel cocaine gebruikt soms wel is een maand lang 3 a 4 g per dag. Maar dan ook weer ineens stoppen en tijdje niet en natuurlijik de begin periode nooit zo veel gebruikt. Maar ik ben ook langs de dokter / dokters geweest. De een zegt je kan natuurlijk schade oplopen dat is altijd, maar : meestal valt het nog wel mee of gewoon geen schade wanneer je stopt en niet meer een "junk" leven leid. , dan kan het gewoon herstellen omdat je nog jong bent. Gr JPm"