Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLast van oogruis / visual snow

Last van oogruis / visual snow

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Luukzorika19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Sinds al van me geboorte heb ik in zeer kleine mate last van visual snow. (Bijna onmerkbaar)


Nu heb ik 6 maanden geleden voor de eerste keer xtc gedaan, 220 mg mdma.
Helaas heb ik nu sinds ik xtc heb uitgeprobeerd last van visual snow, maar het was niet echt super storend.

Nu heb ik sinds kort 4-fmp geprobeerd, en ook nu is mijn visual snow toegenomen, (ik zie nu in lichte mate visual snow op het beeldscherm wat ik eerst niet zag, en voor de rest in het donker vind ik het erg storend.


Nu is mijn vraag of dit geneesbaar is, en of het nut heeft om naar een oogarts te gaan?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Oogarts kan hier sowieso niks aan doen. Ik ben sinds een flink aantal keer paddo's en mdma in een zomer ook pernament HPPD patient, met visual snow en after images als ergste klachten.

Blijf maar van de drugs af als je dit al vervelend vind, als je na 2 keer al klachten ondervind heb je waarschijnlijk aanleg voor een (semi-)pernamente vorm van HPPD.

Op bluelight staan best veel informatieve HPPD topics met to do's en to don'ts.

Peace,
L
Luukzorika19Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Paperplane. zei:
Oogarts kan hier sowieso niks aan doen. Ik ben sinds een flink aantal keer paddo's en mdma in een zomer ook pernament HPPD patient, met visual snow en after images als ergste klachten.

Blijf maar van de drugs af als je dit al vervelend vind, als je na 2 keer al klachten ondervind heb je waarschijnlijk aanleg voor een (semi-)pernamente vorm van HPPD.

Op bluelight staan best veel informatieve HPPD topics met to do's en to don'ts.

Peace,
Klik om te vergroten...
Ik blijf nu ook voortaan altijd onder de gebruikelijke dosis als ik aan de mdma of 4-fmp ga.
Want blijkbaar krijg ik geen last van ergere mate van visual snow als ik ver onder de gebruikelijke dosis zit.

Ook rook ik zo ongeveer 1 keer in de week cannabis. Tijdens het blowen word de visual snow altijd erger, maar de volgende dag heb ik er dan geen last meer van.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit mijn hele leven al, nooit echt door gehad tot ik tijdje terug meer van deze verhalen las :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."