Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Sinds al van me geboorte heb ik in zeer kleine mate last van visual snow. (Bijna onmerkbaar) Nu heb ik 6 maanden geleden voor de eerste keer xtc gedaan, 220 mg mdma. Helaas heb ik nu sinds ik xtc heb uitgeprobeerd last van visual snow, maar het was niet echt super storend. Nu heb ik sinds kort 4-fmp geprobeerd, en ook nu is mijn visual snow toegenomen, (ik zie nu in lichte mate visual snow op het beeldscherm wat ik eerst niet zag, en voor de rest in het donker vind ik het erg storend. Nu is mijn vraag of dit geneesbaar is, en of het nut heeft om naar een oogarts te gaan?"
"Paperplane. zei: Oogarts kan hier sowieso niks aan doen. Ik ben sinds een flink aantal keer paddo's en mdma in een zomer ook pernament HPPD patient, met visual snow en after images als ergste klachten. Blijf maar van de drugs af als je dit al vervelend vind, als je na 2 keer al klachten ondervind heb je waarschijnlijk aanleg voor een (semi-)pernamente vorm van HPPD. Op bluelight staan best veel informatieve HPPD topics met to do's en to don'ts. Peace, Klik om te vergroten... Ik blijf nu ook voortaan altijd onder de gebruikelijke dosis als ik aan de mdma of 4-fmp ga. Want blijkbaar krijg ik geen last van ergere mate van visual snow als ik ver onder de gebruikelijke dosis zit. Ook rook ik zo ongeveer 1 keer in de week cannabis. Tijdens het blowen word de visual snow altijd erger, maar de volgende dag heb ik er dan geen last meer van."