Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMondpijn- en problemen na gebruik

Mondpijn- en problemen na gebruik

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedereen kent het wel, een pijnlijke mond na het gebruik van drugs als x, m, pep of zelfs sos. Bij mij verschilt per keer en per drugs vaak in hoeverre ik problemen ondervind de dagen erna. Soms heb ik mijn wangen aan de binnenkant wat opengebeten, soms heb ik pijn in mijn kaakgewricht, soms helemaal nergens last van.

Waar ik nu naar benieuwd was, doen jullie iets tegen problemen met je mond, kaak, tong of lippen? Bepaalde middeltjes die het herstel versnellen, tips tegen de pijn of preventief advies, het is allemaal welkom.

Ook alvast bedankt namens mijn vriendin die momenteel amper kan eten of lachen.. :wink:

edit: vooral tips van mensen die weten wat je kan doen tegen opgezwollen lippen of blaren aan de binnenkant ervan zijn welkom!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat het allerbest helpt is lager doseren. Vaak treden kaakkrampen en spierspanning pas op bij hogere doseringen. Als je bijvoorbeeld een lijntje speed neemt krijg je niet direct een strakke mond, maar als je meerdere doses neemt zal het steeds erger worden.

Verder eet ik vaak kauwgum of menthos oid. Als je iets hebt om op te kauwen zal je minder snel je wangen stukbijten.

Als je de wondjes al hebt weet ik niet wat je moet doen, er zijn vast middeltjes voor maar met twee a drie dagen is dat toch wel bijna over?
K
K-rboLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, vooral kaakspieren na speed, maar ook heroine is lecht voor tanden, heb er enorm veel last van gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."