Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSamen met vriend MDMA

Samen met vriend MDMA

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
Bamibal55Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal, ik neus al een poosje rond op dit forum en heb besloten een account aan te maken omdat ik een vraag heb.

Ik (meisje, 20) en mijn vriend (23) hebben laatst samen met een paar vrienden voor het eerst MDMA geprobeerd (voor ons was het de eerste keer, de rest had al enige ervaring). Het is ons enorm goed bevallen en we hadden het erover om dit eens alleen met ons tweeën te doen. Ik had hier alleen nog wel een paar vragen over:
1. Waar moeten we rekening mee houden? De vorige keer waren er dus mensen bij met ervaring, en ondanks dat we nu een beetje weten hoe we op de dosis reageren neem ik aan dat er alsnog onverwachte dingen kunnen gebeuren (of onverwachte reacties?)
2. Kan het gebeuren dat we beiden zo 'anders' trippen dat we niet zo veel aan elkaar hebben op dat moment? (tijdens de vorige trip waren we bijna de hele avond superklef samen, behalve het laatste uurtje, waarbij zijn aandacht elke 10 seconden verschoot terwijl ik zijn aandacht juist probeerde vast te houden). Valt hier iets aan te doen als dat gebeurt? Hoe kunnen we dit eventueel voorkomen?
3. Hoe lang moeten we minstens wachten voor we dit eventueel kunnen proberen? Ik hoorde dat je toch minstens 3 maand moet wachten, wil het effect weer net zo tof zijn.
0
0-0warior0-0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacht 2-3 maanden, ikzelf doe dit ook altijd. De trip samen zou heel tof zijn, zolang je niet bang bent voor een badtrip en niet teveel doseert dan. Wat ik je ook aanraad is genoeg drinken, anders ga je :kots: .

Veel plezier!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik heb één keer MDMA kristallen gebruikt en je moet echt wel wat drinken.

Maar het is niet slecht hoor. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."