#1
Intoxicated zei:Oh das voor jouw tijd.
Wat ik me dus sowieso afvraag de hele tijd, hoeveel mensen zitten er hier nog van vroeger? Want heel veel mensen hebben natuurlijk namen veranderd enzo, Ik bedoel waar is spacingben, matthjis, vooral deranged, maar die is gebanned,
Deadlock is er nog,
Zommes -> heeft blijkbaar meer inzicht in het leven gekregen
Djo en Dione kan ik allebei natuurlijk niet vergeten.
en volgens mij hebben gewoon heel veel mensen sneaky hun namen veranderd.
Heel veel mensen komen hier ook niet meer. Of heeeeeeel zelden..