#1
Je hebt 'gekken' nodig in de samenleving, dat maakt het leven een stuk aangenamer.
Goed gezegd en helemaal mee eens.
Je eigen gekte accepteren is totaal bevrijdend! Wat dat betreft komt het misschien toch nog goed met de wereld
Je hebt 'gekken' nodig in de samenleving, dat maakt het leven een stuk aangenamer.
Nu we het over mij hebben gehad, waarvoor heel hartelijk dank (!) een vraag aan overige forumleden, bijv. jullieof je ooit bij jezelf bepaalt gedrag hebt bemerkt welke misschien als losgeslagen kan worden gezien? Of dat jouw opvattingen / acties welke jij normaal vindt blijkbaar helemaal niet normaal is voor de meerderheid van de mensen?
Klinkt gestoord genoeg monsigneur.Hooggeachte heer Rayyar,
Ik moest er even over nadenken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk bijna geen recalcitrant gedrag meer vertoon. Bij gelegenheid ben ik wellicht wat tegendraads, maar puur uit reactie. Ik zoek geen confrontaties op en ik lok ze ook niet uit.
Los van het feit dat ik te kaal op een publiek strand lig (in de zomer), lijkt het alsof ik de maatschappij tolereer, althans erken dat deze bestaat.
In het verleden ben ik vaak wel enigszins onhandelbaar geweest op het gebied van alternatieve woonvormen en niet geaccepteerde kunstvormen. Helaas kan ik om privacyredenen niet in detail treden.
Erop vertrouwend dat u volledig bent geïnformeerd,
Met vriendelijk groet,
L.M.A. Pole
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."