Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLosgeslagen / Normaal gedrag

Losgeslagen / Normaal gedrag

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Avīci zei:
Je hebt 'gekken' nodig in de samenleving, dat maakt het leven een stuk aangenamer.
Klik om te vergroten...

Goed gezegd en helemaal mee eens.
Je eigen gekte accepteren is totaal bevrijdend! Wat dat betreft komt het misschien toch nog goed met de wereld :grin:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rayyar zei:
Nu we het over mij hebben gehad, waarvoor heel hartelijk dank (!) een vraag aan overige forumleden, bijv. jullie :grin: of je ooit bij jezelf bepaalt gedrag hebt bemerkt welke misschien als losgeslagen kan worden gezien? Of dat jouw opvattingen / acties welke jij normaal vindt blijkbaar helemaal niet normaal is voor de meerderheid van de mensen?
Klik om te vergroten...

Oh zeker. Niet zozeer losgeslagen denk ik maar wel abnormaal/vreemd/anders dan "gemiddeld". Ik zocht/zoek vaak uitersten en komt regelmatig voor dat mensen bij mijn acties/voorkeuren/levenswijze of uitingen denken :fearscream:WTF :exclamationquestion::flushed:

Maar het komt andersom ook meer dan vaak voor dat ik me afvraag hoe "hun" acties/voorkeuren/levenswijze of uitingen als normaal/geaccepteerd/goed gezien worden en waarvan ik denk :openmouth:OMG.:tired:

Mensen hebben snel een mening en vroeger deed ik mezelf in alle bochten wringen om aardig gevonden te worden, totaal niet meer mezelf kunnen/willen zijn. Gevolg jezelf sociaal totaal afsluiten om dat alle contacten vermoeiend af worden, omdat act aan spelen ben.

Tegenwoordig niet meer. Godzijdank. Ik ben vreemd maar ik heb nog zat andere kanten hoor, ze doen het er maar mee. :grinning: (Nee, dat is niet zo makkelijk maar toch. :grimacing:)
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hooggeachte heer Rayyar,

Ik moest er even over nadenken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk bijna geen recalcitrant gedrag meer vertoon. Bij gelegenheid ben ik wellicht wat tegendraads, maar puur uit reactie. Ik zoek geen confrontaties op en ik lok ze ook niet uit.

Los van het feit dat ik te kaal op een publiek strand lig (in de zomer), lijkt het alsof ik de maatschappij tolereer, althans erken dat deze bestaat.

In het verleden ben ik vaak wel enigszins onhandelbaar geweest op het gebied van alternatieve woonvormen en niet geaccepteerde kunstvormen. Helaas kan ik om privacyredenen niet in detail treden.

Erop vertrouwend dat u volledig bent geïnformeerd,

Met vriendelijk groet,

L.M.A. Pole
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lytje pole zei:
Hooggeachte heer Rayyar,

Ik moest er even over nadenken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk bijna geen recalcitrant gedrag meer vertoon. Bij gelegenheid ben ik wellicht wat tegendraads, maar puur uit reactie. Ik zoek geen confrontaties op en ik lok ze ook niet uit.

Los van het feit dat ik te kaal op een publiek strand lig (in de zomer), lijkt het alsof ik de maatschappij tolereer, althans erken dat deze bestaat.

In het verleden ben ik vaak wel enigszins onhandelbaar geweest op het gebied van alternatieve woonvormen en niet geaccepteerde kunstvormen. Helaas kan ik om privacyredenen niet in detail treden.

Erop vertrouwend dat u volledig bent geïnformeerd,

Met vriendelijk groet,

L.M.A. Pole
Klik om te vergroten...
Klinkt gestoord genoeg monsigneur.
(Ik zal maar niet vertellen hoe vaak ik me met een vriendin heb misdragen op een naaktstrand.)
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een belangrijke vraag die ik niet heb gesteld:

Herken jij jezelf terug als je onder invloed dit soort strapatsen uithaalt, of handel je op zulke momenten volledig op de automatische piloot, waardoor je achteraf spijt krijgt over je daden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."