Zolang je het veilig doet en geen valse verwachtingen wekt is er toch niets mis mee? Het feit dat die onbekenden eraan meedoen geeft trouwens al aan dat je niet de enige bent.
Daarnaast vind ik het alleen maar bewonderenswaardig wanneer iemand lak heeft aan wat "mag" en "hoort" en zijn of haar vrijheid ten volle benut. Als je je druk maakt over het oordeel van anderen moet je die dingen gewoon niet delen met diegenen. Iedereen heeft een shady privéleven
Wat betreft verlies van realiteitszin snap ik wel dat je je zorgen maakt. Derealisatie en depersonalisatie zijn symptomen van dieper liggende mentale problemen. Heb je (onderdrukte) trauma's, een depressie, schizofrenie?
Als je geen bekende aandoening of problemen hebt, is het misschien zaak om je symptomen en klachten op een rijtje te zetten, heel breed en met enkele concrete voorbeelden en details, en aan je huisarts te vragen of je bij de POH-GGZ terecht kan voor een eenmalig gesprek en, indien nodig, een doorverwijzing.
Edit: oh ja, en denk even na over de rol die drugs misschien gespeeld kunnen hebben, en of het verstandig zou zijn even niets te gebruiken tot je weer met beide benen op de grond staat.