#1
Met enige regelmaat heb ik een herpes (koortslip) uitbraak na het gebruik van drugs. Ik heb het al gehad na het gebruik van 2cb, mdma en paddo's.
Het gebeurd niet altijd maar het is geen toeval in mijn ogen.
Hebben meer mensen hier last van?
Zou het veroorzaakt worden door een verlaagde weerstand na drugs gebruik of is er een andere relatie met stoffen in bijvoorbeeld mdma? Daar heb ik wel eens van gelezen, dat er bij gebruik van mdma een verhoogde kans op infecties is.
Sinds ik dagelijks L-Lysine slik zijn de uitbraken wel af genomen en midner heftig maar nog enkele keren per jaar krijg ik blaasjes waarbij er volgens mij een relatie is met drugs gebruik.
Het gebeurd niet altijd maar het is geen toeval in mijn ogen.
Hebben meer mensen hier last van?
Zou het veroorzaakt worden door een verlaagde weerstand na drugs gebruik of is er een andere relatie met stoffen in bijvoorbeeld mdma? Daar heb ik wel eens van gelezen, dat er bij gebruik van mdma een verhoogde kans op infecties is.
Sinds ik dagelijks L-Lysine slik zijn de uitbraken wel af genomen en midner heftig maar nog enkele keren per jaar krijg ik blaasjes waarbij er volgens mij een relatie is met drugs gebruik.