#1
Je durft weinig tot niets. Ben je misschien wat onzeker? Dan werk aan jezelf, eventueel met behulp van een psycholoog.
Ga naar plekken waar je vrijblijvend meisjes kan leren kennen. Zoals wandel of renclubjes, of ga op salsadansen. Daar staan de dames in de rij voor een danspartner, want meestal is er een tekort aan mannen. Dan ligt er niet meteen de druk van een date op.
Verder is het best uitzonderlijk dat je nog maagd bent, maar niet abnormaal. Maakt dat je onzeker, dan zou ik gewoon een keer naar een prostituee gaan. Dat is een beetje taboe, maar ik vind het echt niet gek als je dat doet zodat eindelijk je kersje eens geplukt wordt. Daarna voel je je misschien wat zekerder, want die ervaring heb je dan in ieder geval.
En vraag tips aan vrienden, hoe zij een meisje aanspreken en versieren. Belangrijk is oogcontact maken, veel vragen stellen, galant en attent zijn.
Bij het kantoor waar ik werkte heb ik zoveel nerdy collega's gezien die eeuwig vrijgezel waren. Die zijn allemaal onder de pannen! Op ieder potje past een dekseltje.
Een verlegen jongen is tenminste geen player, zo denk ik dan. Je hoeft niet bang te zijn dat hij steeds achter anderen aangaat.
Onderneem actie, het komt niet altijd vanzelf op je pad! Veel succes, je kan het!
Ga naar plekken waar je vrijblijvend meisjes kan leren kennen. Zoals wandel of renclubjes, of ga op salsadansen. Daar staan de dames in de rij voor een danspartner, want meestal is er een tekort aan mannen. Dan ligt er niet meteen de druk van een date op.
Verder is het best uitzonderlijk dat je nog maagd bent, maar niet abnormaal. Maakt dat je onzeker, dan zou ik gewoon een keer naar een prostituee gaan. Dat is een beetje taboe, maar ik vind het echt niet gek als je dat doet zodat eindelijk je kersje eens geplukt wordt. Daarna voel je je misschien wat zekerder, want die ervaring heb je dan in ieder geval.
En vraag tips aan vrienden, hoe zij een meisje aanspreken en versieren. Belangrijk is oogcontact maken, veel vragen stellen, galant en attent zijn.
Bij het kantoor waar ik werkte heb ik zoveel nerdy collega's gezien die eeuwig vrijgezel waren. Die zijn allemaal onder de pannen! Op ieder potje past een dekseltje.
Een verlegen jongen is tenminste geen player, zo denk ik dan. Je hoeft niet bang te zijn dat hij steeds achter anderen aangaat.
Onderneem actie, het komt niet altijd vanzelf op je pad! Veel succes, je kan het!