#1
Hey DF,
Het gaat helaas niet erg goed met me, dus momenteel ben ik klinieken aan het contracteren om te informeren naar wat zij mogelijk voor me kunnen betekenen als het aankomt op een klinische opname van een paar maanden. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben en dan specifiek met een dubbele diagnose, omdat daar andere regelingen/voorwaarden voor zijn. Hoe heb je dat proces ervaren en hoe kijk je erop terug? Welke kliniek kwam je bij terecht (als dat genoemd mag worden tenminste, geen idee of ik hiermee een regel over het hoofd zie)? Zelf heb ik namelijk c-PTSS, ADD en last van gedrags- en middelenverslaving, dus dat maakt het al wel iets lastiger om een kliniek te vinden die me kan helpen. Ik ben bang dat het zelfs nog lastiger wordt als er nog een diagnose bij komt, al weet ik niet hoe dat is in de praktijk (vandaar de vragen ook).
Ik stel jullie inzichten erg op prijs. Ik probeer dit echt zo snel mogelijk geregeld te hebben allemaal, want ik moet gewoon echt weg uit de omgeving waar ik nu in zit.
Liefs,
Salvia![:redflower:]()
Het gaat helaas niet erg goed met me, dus momenteel ben ik klinieken aan het contracteren om te informeren naar wat zij mogelijk voor me kunnen betekenen als het aankomt op een klinische opname van een paar maanden. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben en dan specifiek met een dubbele diagnose, omdat daar andere regelingen/voorwaarden voor zijn. Hoe heb je dat proces ervaren en hoe kijk je erop terug? Welke kliniek kwam je bij terecht (als dat genoemd mag worden tenminste, geen idee of ik hiermee een regel over het hoofd zie)? Zelf heb ik namelijk c-PTSS, ADD en last van gedrags- en middelenverslaving, dus dat maakt het al wel iets lastiger om een kliniek te vinden die me kan helpen. Ik ben bang dat het zelfs nog lastiger wordt als er nog een diagnose bij komt, al weet ik niet hoe dat is in de praktijk (vandaar de vragen ook).
Ik stel jullie inzichten erg op prijs. Ik probeer dit echt zo snel mogelijk geregeld te hebben allemaal, want ik moet gewoon echt weg uit de omgeving waar ik nu in zit.
Liefs,
Salvia