Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlinische opname: (drie)dubbele diagnose

Klinische opname: (drie)dubbele diagnose

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey DF,

Het gaat helaas niet erg goed met me, dus momenteel ben ik klinieken aan het contracteren om te informeren naar wat zij mogelijk voor me kunnen betekenen als het aankomt op een klinische opname van een paar maanden. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben en dan specifiek met een dubbele diagnose, omdat daar andere regelingen/voorwaarden voor zijn. Hoe heb je dat proces ervaren en hoe kijk je erop terug? Welke kliniek kwam je bij terecht (als dat genoemd mag worden tenminste, geen idee of ik hiermee een regel over het hoofd zie)? Zelf heb ik namelijk c-PTSS, ADD en last van gedrags- en middelenverslaving, dus dat maakt het al wel iets lastiger om een kliniek te vinden die me kan helpen. Ik ben bang dat het zelfs nog lastiger wordt als er nog een diagnose bij komt, al weet ik niet hoe dat is in de praktijk (vandaar de vragen ook).

Ik stel jullie inzichten erg op prijs. Ik probeer dit echt zo snel mogelijk geregeld te hebben allemaal, want ik moet gewoon echt weg uit de omgeving waar ik nu in zit.

Liefs,

Salvia :redflower:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wens je veel sterkte! :praying:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen ervaring. Wel wil ik je heel veel sterkte en succes wensen lieverd! 🍀💐😘
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pfoe, heel veel sterkte... Ik keek laatst een aantal afleveringen van Tygo in de Psychiatrie en vond het best pittig om te zien hoe slecht ze met mensen omgaan hier in Nederland. Zeker bij de mensen met meerdere labels

Ik hoop oprecht dat je een fijn plekje ergens kunt vinden.

Good luck! Ik duim voor je.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rooting for you!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel sterkte, dat is een moedige beslissing 💜
Zelf ervaring mee gehad, inbox is open als je wilt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen ervaring mee, maar ik wens je veel sterkte.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel sterkte , de eerste belangrijke motivatie heb je. Dat gaat goedkomen zolang je de zelfdiscipline houd.

Choose Life:innocent:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."