Welke sporten en hobbies heb je ooit gedaan of uitgeprobeerd ?
Was het leuk en hoe lang gedaan ?
😄
#2
Verplaatst naar het grote sport topic 😁
#3
Squash, squash en squash!
#4
Jaar of 6-7 gevolleybalt, jaar of 3 getennist, ik heb een aantal jaren gevist (tis volgens mij wel een sport), ik deed aan hardlopen tot mijn hart nee zei en nu heb ik skeeleren opgepakt.
#5
2 jaar geleden zat ik nog bij defensie toen deed ik elke dag aan sport. onder andere zwemmen gevechtstraining hardlopen enz
#6
Gisteren voor t eerst SUP board gehuurd ! 👍😄
#7
Ik heb veel, heel veel aan sport (moeten) doen/gedaan. Jazeker.
Ik noem er enkele, envdie namen zullen niet bij iedereen bekend zijn.
Maar toch.
San Chiu, Krav Maga en Savate. De laatste in het legioen hetgeen eigenlijk gericht was op ordinair straatvechten. Met alles wat je snel kon grijpen.
Zo snel mogelijk je tegenstander uitschakelen.
Qua conditie zeer veeleisend allemaal.
De eerste twee deed ik al sinds mijn jeugdjaren omdat ik het pesten op school zat was.
Dat was afschuwelijk.
Door dat te leren krijg je zelfvertrouwen en ik ging niets of niemand meer uit de weg...
En dat hebben ze geweten!
Heb ik nog steeds plezier van...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.