Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAndere lgbters hier?

Andere lgbters hier?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PharmasisterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij is het een verrijking. Ik ben best wel een ice queen maar flink wat sos en ik word best nympho 🀣 (voor mn vrouw niet dat ik vreemd ga)
P
PharmasisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn er veel lgbters hier op het forum? Ik ben een getrouwde pot (hoe kan je niet van tieten houden 😍) en een van mijn beste vriendinnen is transgender. Ik heb het idee dat lgbters opener zijn voor drugs, jullie mening?
C
CeSterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pharmasister zei:
Zijn er veel lgbters hier op het forum? Ik ben een getrouwde pot (hoe kan je niet van tieten houden 😍) en een van mijn beste vriendinnen is transgender. Ik heb het idee dat lgbters opener zijn voor drugs, jullie mening?
Klik om te vergroten...
Ha, Pharmasister. Welkom hier. Hier alvast je eerste lgbt,enz-er. Ik ben een ongetrouwde poot (die dus niet van tieten houd:kissingheart:).
Toen ik mijzelf een periode in de gay-partyscene gooide was drugs inderdaad erg normaal. Maar als ik dan een keer bij Awakenings kwam, was daar ook geen gebrek aan poeders en pillen. Wel gebruikten veel gay-vrienden ook thuis drugs, vaak dagelijks.
Ik denk dat je wel gelijk hebt en het is ongetwijfeld onderzocht. Maar ik zie het niet persΓ© als een verrijking. De ellende die ik in de loop van de tijd bij velen heb gezien weegt niet op tegen het plezier wat ze ervan gehad hebben. Zo heb ik het ervaren, helaas.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
πŸ‘‹
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
πŸ’•
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Pharmasister , ik heb er een tijd geleden een topic over gemaakt. Niet over je drugsvraag hoor maar geaardheden. Misschien interessant voor jou ook!


Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Deze pol en dit topic is gewoon puur uit interesse. Ik ben wel benieuwd naar de seksuele voorkeuren en geaardheden van het gemiddelde Drugs Forum lid. Het was best lastig de pol te maken omdat ik eigenlijk nergens een volledige of kloppende lijst kon vinden waar alle seksuele geaardheden op...
drugsforum.nl drugsforum.nl


Oh en edit: hier een 50+ pot, lesbo, dike of hoe je het wil noemen!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Pharmasister zei:
Zijn er veel lgbters hier op het forum? I
Klik om te vergroten...
πŸ³οΈβ€πŸŒˆ Joehoe. :sunglasses:

Pharmasister zei:
(hoe kan je niet van tieten houden 😍)
Klik om te vergroten...
(dat denk ik vaak van piemels, maar ja... smaken verschillen).

Pharmasister zei:
Ik heb het idee dat lgbters opener zijn voor drugs, jullie mening?
Klik om te vergroten...

:thinking:

Hoor meer hetero- (en bi-) seksuelen over hun drugsgebruik dan van binnen 'ons clubje'.
Zou sowieso fijn zijn als we als LGBT (QI, etc) in algemeenheid meer open-minded en tolerant zijn door onze gedeelde ervaringen, maar is niet altijd zo. Blijkbaar zijn we net mensen... Damn.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
keesie zei:
Ha, Pharmasister. Welkom hier. Hier alvast je eerste lgbt,enz-er. Ik ben een ongetrouwde poot (die dus niet van tieten houd:kissingheart:).
Toen ik mijzelf een periode in de gay-partyscene gooide was drugs inderdaad erg normaal. Maar als ik dan een keer bij Awakenings kwam, was daar ook geen gebrek aan poeders en pillen. Wel gebruikten veel gay-vrienden ook thuis drugs, vaak dagelijks.
Ik denk dat je wel gelijk hebt en het is ongetwijfeld onderzocht. Maar ik zie het niet persΓ© als een verrijking. De ellende die ik in de loop van de tijd bij velen heb gezien weegt niet op tegen het plezier wat ze ervan gehad hebben. Zo heb ik het ervaren, helaas.
Klik om te vergroten...

Leuke zeester als avatar.
Hopelijk is 't niet je symbool voor je favoriete standje...? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."