#1
Voor mij is het een verrijking. Ik ben best wel een ice queen maar flink wat sos en ik word best nympho π€£ (voor mn vrouw niet dat ik vreemd ga)
Ha, Pharmasister. Welkom hier. Hier alvast je eerste lgbt,enz-er. Ik ben een ongetrouwde poot (die dus niet van tieten houdZijn er veel lgbters hier op het forum? Ik ben een getrouwde pot (hoe kan je niet van tieten houden π) en een van mijn beste vriendinnen is transgender. Ik heb het idee dat lgbters opener zijn voor drugs, jullie mening?
drugsforum.nl
π³οΈβπ Joehoe.Zijn er veel lgbters hier op het forum? I
(dat denk ik vaak van piemels, maar ja... smaken verschillen).(hoe kan je niet van tieten houden π)
Ik heb het idee dat lgbters opener zijn voor drugs, jullie mening?
Ha, Pharmasister. Welkom hier. Hier alvast je eerste lgbt,enz-er. Ik ben een ongetrouwde poot (die dus niet van tieten houd).
Toen ik mijzelf een periode in de gay-partyscene gooide was drugs inderdaad erg normaal. Maar als ik dan een keer bij Awakenings kwam, was daar ook geen gebrek aan poeders en pillen. Wel gebruikten veel gay-vrienden ook thuis drugs, vaak dagelijks.
Ik denk dat je wel gelijk hebt en het is ongetwijfeld onderzocht. Maar ik zie het niet persΓ© als een verrijking. De ellende die ik in de loop van de tijd bij velen heb gezien weegt niet op tegen het plezier wat ze ervan gehad hebben. Zo heb ik het ervaren, helaas.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."