Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlack lives matter (?)

Black lives matter (?)

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Wat gebeurd er als ik dat doe onder de noemer white power?
Klik om te vergroten...
Dan ben je racist.

Speel je 2 donkere vrouwen in een film als blanke mannen dan ben je ook een racist. Andersom is het allemaal prima (zie White chicks).

Ik ben wel van mening dat er meer aandacht nodig is voor de rechten van donkere mensen in Amerika. Alleen al door donkere Amerikanen "afro-american" te noemen, betekent dat ze nooit gewoon Amerikaan kunnen worden. In Amerika is echt veel meer mis met racisme dan in Nederland.

De donkere gemeenschap kan ook een hand in eigen boezem steken. Elkaar (ik noem voor het verhaal en gebruik het woord zelf nooit) niggas noemen getuigt van weinig respect voor de geschiedenis. Daarnaast is het exclusief gebruik door donkere mensen automatisch racistisch. Een positieve twist geven aan een negatief woord is ook bullshit. Blanken noemen elkaar ook geen nazi's.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, niet mee eens.
All lifes matter.
Al kan Morgan Freeman het in 1 minuut veel beter uitleggen.

Vroegah kon je gewoon het woord neger gebruiken, ik heb het over 10 jaar terug.
Nu lijkt het vooral onder de blanken compleet doorgeschoten op tv. Alles moet zo overdreven politiek correct, geschiedenisboeken moeten herschreven worden, de gouden koets ten dele weggegumd.
Assistentes van voetbalcoach moest..zoals vantevoren vastgesteld.. 'van kleur zijn' ipv selecteren op talent .

Het doorschieten in overdreven politiek correct willen zijn slaat de plank volkomen mis


De beweging voor Black power is hip onder artiesten, dat is solidair! Empathisch! Wat gebeurd er als ik dat doe onder de noemer white power?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#3
BLM beweging is vanuit de overheid gefinancieerd. Met andere woorden gecontroleerde oppositie. Waarom ze dit doen is om verdeel en heers te creëeren.

Dikke vinger naar BLM en de mensen die hier nog steeds intrappen.

Al lifes matters
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier ga ik nu eens men mening niet over geven want die gaat niet gerespecteerd worden.
En ik ben alles behalve een racist.

zo ver is het gekomen , dat ik zelfs men mening op een anoniem forum niet wil plaatsen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Na al die arme beschuldigingen door corona vind ik deze veel belangrijker!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Hier ga ik nu eens men mening niet over geven want die gaat niet gerespecteerd worden.
En ik ben alles behalve een racist.

zo ver is het gekomen , dat ik zelfs men mening op een anoniem forum niet wil plaatsen.
Klik om te vergroten...
Ik ben het waarschijnlijk eens met je mening 😉
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die ene zei:
Ik ben het waarschijnlijk eens met je mening 😉
Klik om te vergroten...
Ik denk velen.
Er gebeuren zoveel dingen met alle nationaliteiten en kleuren van mensen dat ik niet snap waarom je direct als racist word bestempeld als je iets over een zwarte zegt , en dan nog niet eens in de slechte zin.

er plakte een sticker van black lives hier in de wijk op een lantaarnpaal , ik heb er een sticker van white life’s matter to onder gehangen (vrije meningsuiting…) volgende dag dat ik er voorbij ging was hij al besmeurd met racisme naar blanke toe.

hier laat ik het bij want hier kan ik me wel wat ik opfokken.

Nogmaals IK BEN GEEN RACIST EN WERK IN EEN MULTICULTUREEL BEDRIJF MET MINSTEN 8 VERSCHINENDE NATIONALITEITEN.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."