Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZelfdestructie

Zelfdestructie

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Slecht met geld omgaan
Meestal na alcohol
Benzos en alcohol
Te veel Cocaine gebruiken
Geen stop
En a altijd genoeg voor handen alsik eraan begin
Heb wel leren minderen
Deed Vroeger 4lijnen een graam
Dus Dan weet je wel hoe de volgende ochtend eruit ziet
Nu 6-8 lijnen in een uurtje
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kon hier nog geen topic voor vinden dus bij deze

Vertel hier over je zelfdestructieve kant
Dat monster in jezelf wat jou probeert klein te houden en kapot te krijgen
👹
Waar komt het vandaan en hoe ga je ermee om?
Je weet dat het niet goed voor je is en toch doe je het steeds weer en op nieuwe manieren

Te veel eten
Zelf verwaarlozing pers verzorging
Zelfbeschadiging ( automutilatie)
Alcohol en drugs
Niet goed met geld omgaan
Ruzie maken
Woede aanvallen
Uitstelgedrag

Etc

Oorzaak: emotionele verwaarlozing in jeugd, de hel die school heet, een zeer intense zelfhaat voor eigen lichaam

Ik ben voor weinig echt bang meer behalve dit monster in mij
😱👀
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
- Impulsiviteit (karaktertrek, maar train mezelf én met behulp van)
- Veel, maar dan ook veel te veel, 3-MMC gebruiken, waar ik gelukkig al bijna 3 jaar mee ben gestopt
- Te weinig tijd vrijmaken voor vrienden en familie (workaholic)
- Mezelf teveel wegcijferen en bovenop iemand zitten waarvan ik vind dat diegene het zwaar heeft zodat deze zich uiteindelijk terugtrekt, omdat dat irritant is (begrijpelijk dat diegene dat zo voelt, want ik zou mezelf ook beklemd voelen in zo'n situatie)
- Veel liegen (inmiddels in behandeling bij een psycholoog)
- Uitstelgedrag
- Teveel gamen
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn voornaamste demoon, ik heb er nog één die met mijn jeugd te maken heeft maar die ik onder controle heb nu, is dat ik elke dag moet leven met het gemis van mijn kind. Ik ben een gescheiden vader en met dat gegeven kan ik wel leven maar niet met dat ik mijn kind weinig zie en heel veel dingen mis.
Ik zie dat zij gelukkig is en dat zij vrede met de situatie lijkt te hebben. Ik voel dat ze heel erg van me houd en dat maakt me gelukkig en bedroefd tegelijk. Sowm wordt het gevoel van mislukt te zijn zo heftig dat ik in drank en drugs stort. En éénmaal wanneer ik dat doe is er geen weg terug. Dan volgt er gelijk depressie en nog meer gebruik. Ik voel me soms heftig alleen maar ik ben doorheen al die jaren gehard en kan wel tegen een stoot. Desalniettemin is het leven voor iedereen wel keihard en dat besef ik ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."