#1
Ik vind persoonlijk telegram makkelijker voor het kletsen. A- la โ wat heb je gegeten โ.
En de belangrijke topics met veel info en vragen zijn beter voor de forum ( imho)
En de belangrijke topics met veel info en vragen zijn beter voor de forum ( imho)
