Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKleine rode bultjes, misschien door drugs?

Kleine rode bultjes, misschien door drugs?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SpecialoccasionisatuesdayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden,

Weet niet of ik dit in de juiste forum sectie zet, maar ben hier nieuw dus wees beetje lief :wink:. Ik gebruik niet heel erg veel, als ik het vergelijk met de mensen om me heen, ik zit denk ik rond de 2-4x per maand. Ik weet het, is nogsteeds veel maar ben ook bezig om helemaal af te bouwen naar 0x per maand. Nu heb ik afgelopen week 3mmc en Coke gebruikt, wel een redelijke hoeveelheid. Nu kreeg ik 2 dagen terug een paar kleine rode bultjes op mijn arm en op mijn borst. Ik weet niet of dat hier door komt, of door misschien iets anders. Ze branden niet en jeuken ook helemaal niet. Ik zal hier onder een foto nog plaatsen. Ik weet dat dit niet de plek is voor medisch advies etc, maar het stelt mezelf enigszins wat meer gerust als ik mensen hoor die dit ook hebben gehad. En anders even langs de huis arts :).
Lieve groetjes,
tuesday is a special occasion
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Direct naar de huisarts! Wij zijn geen artsen dus niemand kan hier iets zinnigs over zeggen.
S
SpecialoccasionisatuesdayLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Direct naar de huisarts! Wij zijn geen artsen dus niemand kan hier iets zinnigs over zeggen.
Klik om te vergroten...
Hoi Fred,
Ik weet dat de meeste hier geen artsen zijn, maar de meeste zijn hier wel gebruikers. Daarom vraag ik of iemand anders dit ook heeft gehad, zodat ik een link zou kunnen leggen naar drugs. Bedankt voor je zorg, ik zal ook naar de huisarts gaan.
Mvg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Specialoccasionisatuesday zei:
Hoi Fred,
Ik weet dat de meeste hier geen artsen zijn, maar de meeste zijn hier wel gebruikers. Daarom vraag ik of iemand anders dit ook heeft gehad, zodat ik een link zou kunnen leggen naar drugs. Bedankt voor je zorg, ik zal ook naar de huisarts gaan.
Mvg
Klik om te vergroten...
Dat is op basis van een foto niet te zeggen, daarom kan je zelf geen link leggen naar drugs.

Succes bij de huisarts, hou je ons op de hoogte?
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik “ denk “ dat het een irritatie is van een eikenprocessierups
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt eerder op een infectie of een huidaandoening. Ge gewoon naar de dokter als ge zeker wilt zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."