Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Weet niet of ik dit in de juiste forum sectie zet, maar ben hier nieuw dus wees beetje lief . Ik gebruik niet heel erg veel, als ik het vergelijk met de mensen om me heen, ik zit denk ik rond de 2-4x per maand. Ik weet het, is nogsteeds veel maar ben ook bezig om helemaal af te bouwen naar 0x per maand. Nu heb ik afgelopen week 3mmc en Coke gebruikt, wel een redelijke hoeveelheid. Nu kreeg ik 2 dagen terug een paar kleine rode bultjes op mijn arm en op mijn borst. Ik weet niet of dat hier door komt, of door misschien iets anders. Ze branden niet en jeuken ook helemaal niet. Ik zal hier onder een foto nog plaatsen. Ik weet dat dit niet de plek is voor medisch advies etc, maar het stelt mezelf enigszins wat meer gerust als ik mensen hoor die dit ook hebben gehad. En anders even langs de huis arts . Lieve groetjes, tuesday is a special occasion"
"FredKroket zei: Direct naar de huisarts! Wij zijn geen artsen dus niemand kan hier iets zinnigs over zeggen. Klik om te vergroten... Hoi Fred, Ik weet dat de meeste hier geen artsen zijn, maar de meeste zijn hier wel gebruikers. Daarom vraag ik of iemand anders dit ook heeft gehad, zodat ik een link zou kunnen leggen naar drugs. Bedankt voor je zorg, ik zal ook naar de huisarts gaan. Mvg"