Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIntolerantie voor bindmiddelen of versnijdingsmiddelen in drugs?

Intolerantie voor bindmiddelen of versnijdingsmiddelen in drugs?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hey ,
ik durf dit onderwerp niet goed met mijn huisarts te bespreken omwillen van Schaamte.

ik heb ontdekt dat ik de laatste tijd slecht reageer op "vervuiling" in drugs.
ik weet dat de meeste bindmiddelen of niet psycho actieve versnijdingsmiddelen suikers zijn zoals Mannitol , lactose , Fructose ,
Is het mogelijk dat je door een kleine dosis suikers in drugs een ander effect gaat ervaren als je ook Adhd hebt?
ik krijg voornamelijk darmklachten , hoofdpijn , enorme zweethanden, geen energie hebben.
Is het mogelijk om slecht te reageren op cocaine die wat versneden is met suikers als je lactose intolerantie hebt en ADHD?
versterkt de lactose intolerantie de angstaanvallen? of op welke manier uit zich dit?
( cocaine is labgetest en er zit geen actieve vervuiling in )

mannitol bijwerkingen :
Droge mond, dorst, misselijkheid, braken. Hoofdpijn, duizeligheid, reactieve toename van de intracraniële druk, CZS-toxiciteit (met name bij nierfunctiestoornis; o.a. insulten, coma, verwardheid, lethargie). Wazig zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
interessante vraag,

ik denk dat de suikers geen effecten met zich mee brengen, dit gaat namelijk om hele kleine hoeveelheden

99% kans dat de bijwerkingen die je hebt door de drugs zelf komen

het zou wel best kunnen dat mannitol wat effecten met zich mee brengt voor jou, ookal zijn dit ook geen grote hoeveelheden die je dan neemt

maar ik ben ben geen dokter, als je echt een vermoeden hebt dat dit een probleem is raad ik je gewoon aan om het aan de huisarts te vragen

het is onderdeel van hun baan om niet te oordelen, die horen dagelijks 100keer gekkere dingen
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."