#1
Ook zeer tevreden over Phenibut + Sulbutiamine stack. Van phenibut alleen kom ik niet zo goed uit me woorden en ben ik wat rustiger. Met sulbutiamine erbij heb ik daar geen last van
Nicee bedankt voor je reactie. ik had van iemand gehoord dat je van die tammetjes het beste weg kon blijven weet niet meer precies waarom, Modafinil leek me ook wel interessant maar dat moet via de huisarts. Ik ga brahmi & bacopa onderzoeken en als ik het zie zitten ook op het lijstje zetten!Ik was dit topic even vergeten, maar ik zag net een berichtje van je en ik dacht, toch maar eens reageren. Er zijn heel veel nootropics met zoveel verschillende werkingen, maar ik noem een paar dingen op die ik geprobeerd heb. L-theanine (200 mg) vind ik fijn samen met een kop koffie. Dan wordt ik wat minder opgejaagd van de cafeïne. Ook Brahmi (zowel Bacopa monnieri als Centella asiatica) vind ik aangenaam, omdat het ook een positieve uitwerking heeft op mijn stemming. Bacopa was echt mijn favoriet, want bocapa had een hele positieve uitwerking op mijn geheugen. Er kwamen allemaal herinneringen terug die ik al lang vergeten was.
Ik heb ook dingen als phenylpiracetam en modafinil (en vergelijkbare stoffen) geprobeerd, maar dat gaat voor mij teveel de stimulerende kant op. En dan zijn er nog voedingssupplementen zoals Alpha GPC (bij mij niet zoveel effect), maar misschien maak ik het nu te breed.
Ik ben wel benieuwd of dit een beetje leeft op dit forum, dus leuk topic 😊
Altijd makkelijk oordelen over dingen waar je geen ervaring mee hebt. En ieder lichaam is anders dus wat helpend kan zijn voor de 1 hoeft dat niet perce te zijn voor de ander. Ik zou het wel een kans geven als je die ene nootropic vindt die je helpt kan het je de rest van je leven positief beinvloeden.Maatje van me is ook helemaal fan van nootropics en zegt dat het alleen maar helpend en goed voor je is..
(Ik geloof dat niet🤣 maar misschien ligt dat aan mij omdat ik er weinig over weet)
Oke ik had beter iets genuanceerder kunnen zijn in het geven van mijn mening.Altijd makkelijk oordelen over dingen waar je geen ervaring mee hebt. En ieder lichaam is anders dus wat helpend kan zijn voor de 1 hoeft dat niet perce te zijn voor de ander. Ik zou het wel een kans geven als je die ene nootropic vindt die je helpt kan het je de rest van je leven positief beinvloeden.
Edit: gebruik je ook geen koffie? caffiene is eigenlijk ook een nootropic
Ja tuurlijk maar dat is ook zo met drugs. Niet elk middel kan je elke dag gebruiken. Phenibut bijvoorbeeld maar 1 of 2 x per maand. Phenibut is een goede mood lift voor mij en de nacht daarna slaap ik zo diep dus als ik dat neem heb ik er 2 dagen profijt van en een goed humeur.Oke ik had beter iets genuanceerder kunnen zijn in het geven van mijn mening.
Ik geloof niet dat het alleen maar helpend is. Als in er kunnen ook nadelen aanzitten, misschien niet direct aan het middel zelf maar in hoe men ermee omgaat.
Ik lees hier ook verschillende verhalen over b.v Phenibut.
Ik heb van hem phenibut en nootpept gekregen omte proberen. (Maar ik zou zelf niet weten waarom/waarvoor ik dat zou moeten/willen gebruiken)
En ja ik drink koffie (o.a werk en lekker ) Niet perse voor de caffeine die erinzit. (Maar gekeken naar de caffeine dan merk ik zeker voordelen en nadelen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."