#1
Overigens heb ik een gemeenschappelijk moestuin waar ik lekker los zou kunnen gaan en allemaal kumbaya hippiedippie lekker je eigen eten maken van van zaadje tot bord. Maar...... ik kan niet zo goed opschieten met de mensen met wie ik die moestuin moet doen dus dan koop ik maar liever een magnetronmaaltijd ![:tearsofjoy:]()