Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom ik droom van intimiteit buiten mijn relatie

Waarom ik droom van intimiteit buiten mijn relatie

61 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WonderlandnlLid
01-01-2024, 00:00
#1
1998GUY zei:
Herkenbare zaken, en iets om goed te onderzoeken. Ben net zo’n type… en ben er voor mijzelf erachter gekomen dat het niet de uiteindelijke daad is maar vooral het spel dat je speelt wat zo aantrekkelijk is. 10x liefde van je leven ontmoeten op een avond en vanuit een soort oergevoel van compatibiliteit en daar meteen op handelen… heerlijk!!!! De dag erna niet meer weten hoe ze allemaal heten en dat ook oké vinden… maar wel een paar gemeende intense zoenen en knuffels en wat foto’s op je telefoon als herinnering…. En… uiteindelijk degene met wie je uit liefde een leven deelt niet belazeren. Ik ben een tijd geleden in de val gestapt van een affaire. Heb er naast een hoop gedoe ook heel veel van geleerd… een soort shock therapie. 45 is een mooie leeftijd waarin je met enige levenswijsheid kan onderzoeken wat voor jou echt werkt… 👍
Klik om te vergroten...
Herkenbaar. Jouw bericht doet me eveneens denken aan een leuke periode. Op vrijdag een klapper erin. Mijn twee vrienden en ik betaalde allen een tientje fooi om de hele rij buiten over te slaan om direct binnen te komen. Hele gesprekken waar ik me niet op concentreren. Heel soms stelde ik een domme vraag waaruit bleek dat ik met mijn hoofd heel ergens anders zat :wink:.
W
WonderlandnlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Heb je eigenlijk je huwelijk dan al niet opgegeven?

Wat is een huwelijk als je je partner bewust stiekem moet gaan bedriegen, en inderdaad: indirect je eigen kinderen.

Niet om een schuldgevoel aan te wakkeren, maar is dit echt de oplossing vraag ik me af.
Klik om te vergroten...
Naar mijn idee niet opgegeven. Voelt niet zo, gek genoeg in tegendeel. Alleen het stukje wat ik hier bespreek knaagt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."