#1
Herkenbaar. Jouw bericht doet me eveneens denken aan een leuke periode. Op vrijdag een klapper erin. Mijn twee vrienden en ik betaalde allen een tientje fooi om de hele rij buiten over te slaan om direct binnen te komen. Hele gesprekken waar ik me niet op concentreren. Heel soms stelde ik een domme vraag waaruit bleek dat ik met mijn hoofd heel ergens anders zatHerkenbare zaken, en iets om goed te onderzoeken. Ben net zo’n type… en ben er voor mijzelf erachter gekomen dat het niet de uiteindelijke daad is maar vooral het spel dat je speelt wat zo aantrekkelijk is. 10x liefde van je leven ontmoeten op een avond en vanuit een soort oergevoel van compatibiliteit en daar meteen op handelen… heerlijk!!!! De dag erna niet meer weten hoe ze allemaal heten en dat ook oké vinden… maar wel een paar gemeende intense zoenen en knuffels en wat foto’s op je telefoon als herinnering…. En… uiteindelijk degene met wie je uit liefde een leven deelt niet belazeren. Ik ben een tijd geleden in de val gestapt van een affaire. Heb er naast een hoop gedoe ook heel veel van geleerd… een soort shock therapie. 45 is een mooie leeftijd waarin je met enige levenswijsheid kan onderzoeken wat voor jou echt werkt… 👍