nee tuurlijk niet hehe. Maar ik weet het niet, misschien die jongen waar hij ruzie mee had dat die hem genaaid heeft ofzo..
#2
het zou kunnen dat je zo'n trip krijgt als je juist geen alcohol drinkt, mits je normaal gesproken dan ook nog eens wel heel erg veel zuipt ..
delirium tremens enzo ..
maar met alcohol zo'n trip lijkt mij wel heel erg onwaarschijnlijk .. zeker weten dattie zn drankje niet ergens heeft laten staan?
#3
Gisteravond zijn we met een man of 20 lekker uit geweest naar de plaatselijke discotheek.
Ik zou met een maatje een pil gaan gooien ( tot noch toe alleen maar mdma gebruikt ) Maar op de heenweg in de auto toch maar besloten om dat niet te doen, dus alleen te drinken. Om een lang verhaal kort te maken:
Rond 4 uur 's nachts komt mijn maat R. met wie ik een pil zou gooien kwaad naar ons toe met een bloedneus. Hij was duidelijk heel aggresief, gooiend met krukken, wijzend om hem heen, "ik pak hem" etc . Wij hem rustig proberen te houden.. maar dat lukte niet. Daarna werd hij even emotioneel en maat k.B hielp even met een schouder. Nou, na een half uur wij naar buiten met hem. Toen begon het...........
Hij trok zn shirt uit, begon over straat te rennen. wij hem de auto ingeduwd en gaan rijden. In de auto was hij aant hallucineren tot schuimbekken aan toe. Hij vertrouwde niemand en riep om de paar minuten "help help help" zeker 20 x snel achter elkaar. Hij zei ook soms "ik pak hem, hij staat voor me" . Al zijn uitspraken kwamen angstig over. Uiteindelijk na 2 uur zei die opeens 'hey jongens wat is gebeurd'
Hij wist er niks meer van! Hij ontkent ook dat hij iets anders alcohol gehad heeft.
Wat denken jullie? Kan men zo'n bad trip krijgen met alcohol alleen? Ik weet wel dat hij hendig veel gezopen had en veel door elkaar ook....
#4
Het hele begin lijkt op alcohol; de woede, agressie en emotionaliteit. Dat is typisch alcohol dat er iets kuts gebeurd. Maar schuimbekken en hallucineren is wel heel appart hoor.
Maar dit had je ook al in algemeen drugs gepost, is het niet handiger om gewoon een van die twee topics open te houden en de andere te laten sluiten?
#5
ja foutje. topic closed
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.