Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterke drank, drogen en snuiven?

Sterke drank, drogen en snuiven?

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sterke alcohol vervliegd, zonde... zou ik dus niet zoen :wink:
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#2
lol..na even te hebben gezocht (en getest) maak je poeder alcohol als volgt:








P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb dat poeder gister al snel even gemaakt, maar als je het in een gesloten zakje bewaart blijft de alcohol er gewoon in. (zonet, zon 24 uur later nog ff aan geruikt)
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
dextrose, oftewel normale druivesuiker (verkrijgbaar in eco afdeling supermarkt) heeft een groot sponsachtig oppervlak per deeltje. Doe er een beetje sterke drank bij, en net zoals bij een spons, lijkt het poeder droog te blijven (als je een dopje water op een spons gooit lijkt de spons nogsteeds droog tot een bepaalde grens. )
je moet het vervolgens wel in een gesloten zakje bewaren anders vervliegt de alcohol.

dus
druivesuiker + alcohol = poederalcohol (plus smaaksstoffen = lekker drankje)
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt gewoon een nebulizer kopen, daar je drank indoen en dan inademen.

Je kunt het ook in je kontje stoppen. Wordt je ook sneller dronken.

Maar waarom al die moeite? Een lekker drankje drinken is toch juist de charme van alcohol? :confused:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
schiet ook lekker op, als je het al vast kan maken moet je 50-100g alcohol gaan snuiven om bezopen te worden
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit geloof je toch niet??? Alcohol snuiven, ik dacht dat niets me meer kon verbazen maar deze zag ik niet aankomen. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."