Sterke alcohol vervliegd, zonde... zou ik dus niet zoen
#2
lol..na even te hebben gezocht (en getest) maak je poeder alcohol als volgt:
#3
ik heb dat poeder gister al snel even gemaakt, maar als je het in een gesloten zakje bewaart blijft de alcohol er gewoon in. (zonet, zon 24 uur later nog ff aan geruikt)
#4
dextrose, oftewel normale druivesuiker (verkrijgbaar in eco afdeling supermarkt) heeft een groot sponsachtig oppervlak per deeltje. Doe er een beetje sterke drank bij, en net zoals bij een spons, lijkt het poeder droog te blijven (als je een dopje water op een spons gooit lijkt de spons nogsteeds droog tot een bepaalde grens. )
je moet het vervolgens wel in een gesloten zakje bewaren anders vervliegt de alcohol.