Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmaag kapot

maag kapot

1 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb gisterenavond met een vriend wat gedronken. Elk 3 pintjes en wat porto. Ok de roes was leuk, maar vanochtend stond ik op met een brandende maag. Ik heb dan maar gebraakt (eten van vannacht kwam eruit met smaak van bier en porto) Het probleem is mijn maag blijft branden. Ik kan niets eten of niets drinken of ik hang weer boven de pot. Wie kan mij helpen?

Desnoods geef je maar wat tips om mij weer beter te voelen.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
theholyganja zei:
Heb gisterenavond met een vriend wat gedronken. Elk 3 pintjes en wat porto. Ok de roes was leuk, maar vanochtend stond ik op met een brandende maag. Ik heb dan maar gebraakt (eten van vannacht kwam eruit met smaak van bier en porto) Het probleem is mijn maag blijft branden. Ik kan niets eten of niets drinken of ik hang weer boven de pot. Wie kan mij helpen?

Desnoods geef je maar wat tips om mij weer beter te voelen.
Klik om te vergroten...
Je maagslijmvlies is aangetast door de alcohol, is niet zo erg maar wel vervelend. Wat zou kunnen helpen is het drinken van een beetje melk, het eten van witbrood, en het regelmatig drinken van een glas water. Verder kan paracetamol helpen, omdat dat de klachten van geirriteerd slijmvlies enigszins verlicht.

verder zul je het gewoon uit moeten zitten :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."