Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol samen met drugs

alcohol samen met drugs

4 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
saabjeaapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik heb een vraag of eigenlijk meer een probleem. Ik kan alcohol niet los zien van drugs. Als ik alleen alcohol neem word ik na 2 biertjes al misselijk. Drink alleen bier. Als ik alleen drugs neem voel ik me ook niet echt lekker. Alleen in combi voel ik me het fijnst. Hebben meer mensen hiet last van. Ik voel alleen een echt lekkere high als ik alcohol en drugs combineer. Vooral met speed heb ik hier profijt van. Met xtc heb ik dat weer minder maar dat had ik in een ander topic al uitgelegd. Vroeger kon ik heel veel drinken zonde r drugs maar sinds ik de harddlrugs o ntdekt heb staat :mrgreen: het niet meerlos van elkaar. Ik moet drugs erbij hebben wil alcohol me nog smaken. Enige mensen die dit probleem ook kennen/hebben? Gr saabje
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs en alcohol heb ik altijd wel gecombineerd en drugs zonder alcohol was voor mij ook niet echt prettig om te doen, maar dat komt omdat alcohol de dagelijkse gang van zaken was. Alcohol wekt natuurlijk wel het verlangen op naar drugs en misschien dat het dan een ongemakkelijk gevoel veroorzaakt als je het niet neemt. Of het is gewoon dat je zo fijn gaat bij de combinatie dat je niet anders meer wil.

Maar is het nu een probleem geworden omdat je het wel apart van elkaar wil kunnen nemen?
s
saabjeaapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik wil ook wel eens een biertje kunnen drinken voor de gezelligheid zonder dat ik daar drugs bij nodig heb. Het lijkt wel of mn lichaam alleen de alcohol niet kan verdragen zonder de drugs. Ik slik nu een aantal jr drugs en altijd in combi met alcohol. Het lijkt wel of ik ontwenningsverschijsensel krijg
s
saabjeaapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#4
(vervolg vorig bericht) ontwenningsverschijnselen krijg als ik alleen alcohol neem. Weet iemand een manier om weer van alcohol te kunnen genieten zonder drugs? Al zijn het maar ih begin 3 of 4 biertjes. Gr s
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zal toch een kwestie van gewenning zijn. Er is geen middel voor om zoiets tegen te gaan. Probeer gewoon weer eens een paar keer wat te drinken zonder drugs erbij te nemen, de eerste keren zal je waarschijnlijk nog wel misselijkheid voelen maar dat is meer een psychisch effect. Na verloop van tijd lijkt het me dat het weer minder wordt en ga er ook niet te veel aan denken op het moment dat je gaat drinken, probeer gewoon te genieten van je biertje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."